راز منشی دندانپزشکی که با جعل مدارک پزشکی با همدستی شوهرش مطبی راه اندازی کرده و بیماران را ویزیت می‌کرد، با تیزهوشی یکی از بیماران فاش شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۸۹۰

به گزارش جام‌جم، 22 شهریور امسال زنی جوان با مراجعه به کلانتری نازی آباد با طرح شکایتی عنوان کرد؛ برای ترمیم دندانم به یک دندانپزشکی در نازی آباد، خیابان مدائن رفتم اما به خاطر نوع رفتار خانم دندانپزشک، بدون آن‌که اجازه کار روی دندان‌هایم را بدهم از مطب خارج شدم. گمان می‌کنم این خانم هیچ‌گونه تخصصی در زمینه دندانپزشکی ندارد.

به همین منظور پرونده مقدماتی با موضوع «غصب عناوین و جعل عنوان پزشکی»، تشکیل شد و برای رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی با مراجعه به مطب دندانپزشکی مورد نظر در طبقه دوم یک ساختمان تجاری، از خانم دندانپزشک که خودش را
دکتر عاطفه معرفی می‌کرد، درخواست پروانه مطب دندانپزشکی و مدارک هویتی کردند.

در بررسی دقیق مجوز مطب دندانپزشکی و مدارک هویتی ارائه شده از سوی «عاطفه» مشخص شد، مجوز و مدارک ارائه شده به آنها متعلق به یک پزشک خانم به نام «عاطفه. الف» است که توسط متهم به نام سمیه 35 ساله جعل شده است. با افشای این موضوع سمیه دستگیر شد و در بازرسی مطب، سربرگ و مهرهای مربوط به عاطفه پیدا شد.

دکتر «عاطفه. الف» پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با متهم، بلافاصله او را شناخت و عنوان کرد: سمیه پیش از این به عنوان منشی و دستیار پزشک، نزد من کار می‌کرد. چندی قبل به پیشنهاد پزشک و اعضای خانواده‌ام تصمیم گرفتم تا زمان تولد فرزندم استراحت کنم. پس از تولد فرزندم و برای مراقبت از او، این روال همچنان ادامه پیدا کرد .طی این مدت من هیچ‌گونه فعالیتی در زمینه دندانپزشکی نداشتم.

سمیه هم در تحقیقات گفت: با همدستی همسرم و پس از سرقت مجوز پزشکی، مدارک هویتی و سربرگ‌های پزشکی خانم دکتر، یک مهر پزشکی به نام وی تهیه و مطب دندانپزشکی را در نزدیکی محل سکونتمان تاسیس کردیم. طی این مدت از افرادی که به مطب مراجعه می‌کردند، به بهانه‌های مختلف مبالغی از 200 تا 700 هزار تومان دریافت می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه شمس‌الدین میرزکی، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی در این باره گفت:‌ همسر متهم به‌نام محمود 40 ساله نیز بازداشت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها