فدراسیون دوومیدانی با حساسیت‌های زیادی مصاحبه‌های دوومیدانی‌کاران با رسانه‌ها را پیگیری می‌کند. هر چند برخی حاشیه‌ها از درون فدراسیون دوومیدانی با مصاحبه‌هایی که گاهی اثربخشی لازم ندارد و حاشیه‌های جدید را سبب می‌شود نشات می‌گیرد، اما فدراسیون این روزها در پی برخورد با ملی‌پوشان مصاحبه شونده است. در تصمیمی جدید، سازمان تیم‌های ملی و مسئولان فدراسیون دوومیدانی قصد دارند با دعوت از حسن تفتیان به بررسی ادعاهای وی مبنی بر کم کاری و بی‌برنامگی‌های فدراسیون رسیدگی کنند. پس از پایان رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های داخل سالن آسیا، حسن تفتیان پسر طلایی دوی سرعت ایران مدعی شد فدراسیون دوومیدانی برای وی حواشی ایجاد کرده است و بی برنامگی‌های مسئولان مانع پیشرفت او شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۹۵

او در ادامه گفته بود که فدراسیون نقشی در موفقیتهایش نداشته و تمام نتایج حاصل تلاشهای ورزشکاران بوده است. تفتیان معتقد است هیچ یک از برنامههای او انجام نشده و در شرایط بدی قرار دارد.

پس از این اتفاق سازمان تیمهای ملی بههمراه دبیر فدراسیون دوومیدانی بر آن شدند تا تفتیان را به فدراسیون دعوت کنند. در صورتی که مطالب یاد شده از سوی تفتیان اثبات شود سازمان تیمهای ملی در جهت مرتفع کردن مشکلات برخواهد آمد اما در غیر این صورت تصمیمات لازمه از سوی این سازمان اتخاذ و نتیجه آن توسط روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی اعلام خواهد شد. این در حالی است که احسان حدادی بارها از روند کنونی فدراسیون دوومیدانی انتقاد کرده بود اما سازمان تیمهای ملی تاکنون وی را احضار نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها