رضا گوچی، ستاره خط حمله هیرنوین و تیم ملی، 30 ساله شد. او متولد 29 شهریور سال 1366 است و با ساق‌های خود خاطره‌های شیرینی برای ایرانی‌ها رقم زده است. او وقتی در راه جام جهانی برزیل به تیم ملی ایران ملحق شد، بعضی‌ها انتقاد می‌کردند از رضا بهتر در ایران داریم و چرا باید کی‌روش او را بیاورد؟ اما گوچی در پایان رقابت‌های مقدماتی کاری کرد کارستان تا همه ایران عاشق او شوند! حتی پرویز مظلومی هم که گفته بود کی‌روش حق دلالی این بازیکن را گرفته، حرفش را پس گرفت و به تعریف و تمجید از این بازیکن پرداخت. بی‌شک مهم‌ترین و به یادماندنی‌ترین گل عمر رضا گوچی، گلی بود که وارد دروازه کره جنوبی کرد. او در جام جهانی برزیل هم موفق شد تنها گل تیم ملی ایران را وارد دروازه بوسنی کند.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۴۶

زادگاه گوچی، شهر مشهد است و در خانواده‌ای کاملا ورزشی به دنیا آمده است. او سابقه بازی برای تیم‌های هیرنوین، کمبور، سنت ترویدن، استاندارد لیژ، چارلتون اتلتیک، الکویت کویت، الوکره قطر و تیم ملی فوتبال کشورمان را دارد و در 37 دیداری که با پیراهن ایران به میدان رفته، 16 گل به ثمر رسانده است.

اما در روز تولد رضا یک سوال از او پرسیدیم و این که در 30 سالگی چه آرزویی دارد؟ رضا هم بدون مکث به ما پاسخ داد: «بودن در جام جهانی روسیه. این بزرگ‌ترین آرزویی است که دارم و امیدوارم به آن برسم.» وقتی از رضا می‌پرسیم شاید هم بزرگ‌ترین آرزویت رسیدن به مرحله دوم جام جهانی باشد، لبخندی می‌زند و می‌گوید: «صعود به دور دوم؟ چه آرزوی بزرگی! امیدوارم این آرزو که آرزوی همه ایرانی‌هاست، برآورده شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها