در اولین رقابت جدول انفرادی تنیس بازی‌های داخل سالن آسیا، شهرزاد بنی‌سعید به عنوان اولین نماینده تنیس ایران در دیدار با حریف تایلندی با نتیجه 2 بر صفر (6 ـ 2 و 6 ـ صفر) نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. امروز و در ادامه این رقابت‌ها مهتا خانلو و امیر والا معدنچی به مصاف حریفانی از ترکمنستان و مجمع‌الجزایر کریباتی می‌روند.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۱۱

در رقابت‌های جوجیتسو مسعود حسن زاده و مسعود جلیل وند، نمایندگان ایران در وزن 94+ کیلوگرم راهی فینال شدند. به ‌این‌ ترتیب مدال طلا و نقره ایران در این وزن حتمی شد. در وزن 77ـ کیلوگرم نیز محمد منصوری به دیدار رده‌بندی رفت و برای کسب مدال برنز باید به مصاف حریفی از امارات برود. همچنین محسن حمیدی در وزن 94ـ کیلوگرم، امیر حسین خادمیان در وزن 69 ـ کیلوگرم و نسیم محمدی در وزن 62 ـ کیلوگرم با شکست مقابل حریفان از گردونه رقابت‌ها خارج شدند.

حذف هفت نماینده ایران در رقابت‌های کشتی سنتی کلاسیک، از دیگر اتفاقات روز سوم بازی‌های آسیایی داخل سالن بود. قاسم نوروزی (57 کیلوگرم)، ناصر قربانپور (62 کیلوگرم)، اسماعیل امیری (وزن 68 کیلوگرم)، قاسم دزی (75 کیلوگرم)، حبیب‌الله ترابی (82 کیلوگرم)، محمود پروانه (100کیلوگرم) و حبیب غلامپور (100+ کیلوگرم) کشتی‌گیرانی بودند که با شکست مقابل حریفان خود حذف شدند. در این بین احمد میرزاپور در وزن 90 کیلوگرم تنها کشتی‌گیری بود که راهی دیدار نهایی شد.

تیم ملی فوتسال مردان ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تاهیتی رفت و با نتیجه پرگل 16 بر یک حریفش را در هم کوبید. گل‌های تیم ایران را مهدی جاوید (4 گل)، احمد اسماعیل‌پور (3 گل)، فرهاد توکلی (3 گل)، محمد شجری (2 گل) و حمید احمدی، علی‌‌اصغر حسن‌زاده، سعید احمدعباسی و حسین طیبی (یک گل) به ثمر رساندند.

در رقابت‌های موی تای امیرحسین کمری در وزن 54- برابر بیراموف از ترکمنستان به پیروزی برسد و راهی دور بعدی مسابقات شود، اما مسعود عبدالملکی در وزن 5/63 ـ کیلوگرم و مصطفی تابتوخ‌زاده نماینده وزن 57 ـ کیلوگرم مقابل حریفانی از تایلند و فیلیپین شکست خوردند و حذف شدند.

سپیده توکلی، بانوی دوومیدانی‌کار درماده پنجگانه و پس از اتمام رقابت‌های سه ماده به امتیاز 2422 رسید. او در ماده 60 متر بامانع با رکورد 42/9 ثانیه به عنوان نفر دوم از خط پایان گذشت. در پرش ارتفاع، با ثبت رکورد 78/1 متر به مقام نخست رسید و در پرتاب وزنه نیز با رکورد 75/11 متر در رده سوم قرار گرفت. دیروز همچنین در دوی 800 متر امیر مرادی با ثبت زمان 1:54:43 دقیقه در دور مقدماتی به عنوان نخست گروه خود دست یافت و راهی نیمه نهایی شد. علی خدیور در مرحله مقدماتی دوی 400 متر با رکورد 66/48 ثانیه در گروه چهارم به عنوان نخست دست یافت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. حسین کیهانی در دور مقدماتی رقابت‌های 3000 متر با ثبت زمان 8:30:24 به دور نهایی راه یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها