سفیر روسیه در سازمان ملل می گوید در نشستی که ۱+۵ هفته آینده با موضوع برجام برگزار می کند، پیام مسکو به واشنگتن حفظ برجام خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۲۹
پیام روسیه به آمریکا: در برجام بمان

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، واسیلی نبنزیا در نشستی که هفته آینده بین اعضای ۱+۵ (آلمان و ۵ عضو شورای امنیت) درباره توافق هسته ای ایران برگزار خواهد شد، پیام مسکو برای واشنگتن این است که «در برجام باقی بماند».

وی افزود: این پیام فقط از آنِ ما نیست بلکه همه امضا کنندگان و دیگر طرفین درگیر در این توافق نیز تلاش می کنند تا پیام مشابهی را به آمریکا ارسال کنند.

اظهارات نبنزیا در حالی ایراد شد که «هربرت مک مستر» مشاور امنیت ملی کاخ سفید می گوید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در دیداری که دوشنبه آینده با سران فرانسه و رژیم صهیونیستی خواهد داشت، درباره رفتارهای (به ادعای وی) ثبات زدای ایران، صحبت خواهد کرد.

ترامپ روز پنجشنبه در حالی تعلیق تحریم های هسته ای ایران را تمدید کرد که ساعاتی قبل از آن، وزارت خزانه داری آمریکا ۲ شخص حقوقی و ۷ شخص حقیقی را به دلایل غیر هسته ای و با استناد به اتهام هایی نظیر حمایت ایران از تروریسم و حملات سایبری علیه سیستم های مالی آمریکا، تحریم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها