برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای تیم ملی اعلام شد

8 بازی دوستانه و تمدید قرارداد کی‌روش

فدراسیون فوتبال نه تنها تلاش دارد مطابق خواست کی‌روش، هشت دیدار تدارکاتی برای تیم ملی درنظر بگیرد بلکه زمزمه‌های تمدید قرارداد این مربی نیز بتدریج در این فدراسیون به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۷۲۳۵۷

حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال فرصتی بود تا خبرنگاران تازه‌ترین تحولات فوتبال کشور را از زبان مسئولان فدراسیون بشنوند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از اعزام به جام جهانی گفت: برای این که بتوانیم حضور خوبی در جام جهانی روسیه داشته باشیم، دو بازی دوستانه هماهنگ شده و هشت بازی طی درخواست سرمربی تیم ملی فوتبال پیش‌بینی کرده‌ایم. یک بازی دوستانه با روسیه خواهیم داشت که خود این کشور هزینه را پرداخت کرده است و یک بازی هم با توگو که یکی از تیم‌های آفریقای جنوبی است که این هم بنا بر پیشنهاد کارلوس کی‌روش بوده است، زیرا وی معتقد است که ما در جام جهانی 2018 روسیه به احتمال زیاد با یک تیم آفریقایی مواجه خواهیم بود و بهتر است با انجام دیدار با یک تیم آفریقایی خود را برای جام جهانی آماده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص پاداش تیم ملی فوتبال بعد از راهیابی به جام جهانی روسیه اظهار کرد: فوتبالیست‌ها بخشی از پاداش خود را دریافت کرده‌اند و تا امروز بجز بازی تیم ملی فوتبال سوریه که به نتیجه مساوی ختم شد، تمام پاداش‌ها که عدد قابل ملاحظه‌ای بود و یکی از این پاداش‌ها در حدود 8000 دلار بود به بازیکنان فوتبال پرداخت شده است. ما سعی می‌کنیم پاداش جام جهانی را نیز طی مراسمی به بازیکنان فوتبال پرداخت کنیم.

امیدوار به ماندن کی‌روش

همچنین محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: برای حضور در جام جهانی باید برنامه‌ها و کمک‌های ویژه‌ای داشته باشیم. در این زمینه قول‌هایی داده شده که امیدوارم عملی شود. کی‌روش برای تیم ملی برنامه منسجم و سازمان‌یافته دارد که اگر اجرا شود به موفقیت‌های بیش از پیش می‌رسیم.

وی اضافه کرد: کی‌روش از لحاظ نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و سازماندهی کار شبانه‌روزی انجام می‌دهد و نشان داده در این زمینه‌ها توانایی‌های بالقوه‌ای دارد، اما از این برنامه‌ها باید حمایت شود.

ساکت در پاسخ به این پرسش که آیا کی‌روش پس از جام جهانی 2018 از تیم ملی جدا می‌شود، گفت: قرارداد کی‌روش تا آخر جام جهانی 2018 است، اما من به عنوان یک ایرانی که کیفیت متحول شده و معماری جدید فوتبال ایران را به دست او می‌بینم امیدوارم زمینه‌ای مهیا شود تا سال‌های متمادی از کی‌روش استفاده کنیم. نگاه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و تاج هم همین‌گونه است. کی‌روش معماری خوب بنا نهاده و نگاه ژرفی به استعدادهای ایرانی‌های داخل و خارج از کشور دارد که امیدوارم پس از جام جهانی از ظرفیت این مربی استفاده کنیم. البته هنوز درباره حضور او پس از جام جهانی صحبتی نکرده‌ایم چون تمرکز جدی او برای فراهم آوردن بهترین شرایط به منظورآماده‌سازی تیم ملی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها