به گزارش جام جم آنلاین از مهر، هنوز اطلاعات فنی و جزییات چندانی در مورد این خودرو منتشر نشده است و مرسدس بنز اطلاع رسانی در این زمینه را به آینده موکول کرده است.
این شرکت می گوید در خودروی یاد شده از رویکردی خاص و منحصر به فرد برای مصرف سوخت هیدروژنی بهره گرفته می شود.
باتری این خودرو انرژی لازم برای رانندگی در مسیرهای کوتاه درون شهری را ممکن می کند و مناسب مسافرت ها و رانندگی های طولانی مدت نخواهد بود.
منابع مطلع می گویند مرسدس بنز فعلا در حال اجرای آزمایش های آیرودینامیک این اتومبیل است. این شرکت می گوید برای افزایش ایمنی مخزن سوخت هیدروژنی خودروی جدید خود هم از تمهیداتی ویژه استفاده خواهد کرد. مخازن ذخیره سازی تحت فشار هیدروژن این خودرو در جایگاه خاصی بین محورها تعبیه می شوند و همچنین مدارهای خاصی برای تسهیل برق رسانی در این خودرو با ولتاژ بالا تعبیه می گردد.
مرسدس بنز مدعی است بر مبنای آزمایش های انجام شده بر روی این خودرو در اسپانیا، سوئد و آلمان استفاده از خودروی هیبریدی مذکور بدون وقوع مشکل خاصی در دمای منفی ۴۰ تا مثبت ۶۰ درجه سانتیگراد و در برف و باران و حین توفان ممکن خواهد بود.
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد