فریده سپاه‌منصور، بازیگر سینما و تلویزیون با ابراز گلایه برای کم‌کاری پیشکسوتان گفت: این روزها مشغول بازی در سریال تلویزیونی برنا است.
کد خبر: ۱۰۶۸۲۴۶

فریده سپاه‌منصور درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به مهر گفت: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در سریال «برنا» به کارگردانی و نویسندگی عباس رنجبر هستم و تنها چند سکانس دیگر به پایان بازی من مانده است. این مجموعه روایتگر مسائلی همچون ایجاد اشتغال و زمینه‌سازی و سرمایه‌گذاری برای اشتغال جوانان است و این موضوعات را در قالب یک داستان عاشقانه و خانوادگی بیان می‌کند و من نیز در این سریال نقش یک مادر را ایفا می‌کنم.

وی عنوان کرد: با توجه به این‌که سریال «برنا» یکی از مسائل مهم و مفید جامعه را به تصویر می‌کشید، ایفای نقش در آن برایم جذاب بود و این را هم باید بگویم که کار کردن با عباس رنجبر برای من بسیار آموزنده بود و من بعد از این همه سال کار کردن، نکات زیادی را از او یاد گرفتم.

این بازیگر در بخش دیگر از صحبت‌هایش ضمن ابراز گلایه از شرایط نامطلوب کار در سینما برای افراد پیشکسوت اظهار کرد: من پیش از سریال «برنا» حدود سه سال بیکار بودم، چون نقشی که بتوانم بازی کنم به من پیشنهاد نمی‌شد. در‌حال‌حاضر به افراد پیشکسوت اکثرا نقش‌هایی پیشنهاد می‌شود که یا یک پیرمرد عصا به دست را نشان می‌دهد یا یک پیرزن ازکارافتاده که تنها در منزلش مانده است و تحرکی ندارد. این موضوعات نشان می‌دهد در تصور نویسندگان و برنامه سازان نمی‌گنجد که پیرزن و پیرمردهای فعال هم در جامعه وجود دارند، ولی واقعیت چیز دیگری است و فیلمسازان ما از جامعه دور هستند و چنین تصوری را نسبت به پیرزن‌ها و پیرمردها دارند. در حالی که ما از کار افتاده نیستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها