زن جوان گمان نمی‌کرد انتقال شوهرش به کمپ، او را در برابر پرونده آدم ربایی قراردهد.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۹۴

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی میانسال با حضور در دادسرای جنایی تهران از همسرش به اتهام اجرای نقشه ربودن وی توسط سه مرد شکایت کرد.

شاکی به قاضی پرونده گفت: من اعتیاد دارم. من به کمپ رفته و هر بارفرار می‌کردم. چند هفته پیش همراه همسر و دو دخترم در خانه مان بودیم که زنگ خانه به صدا در آمد . وقتی مقابل در رفتم سه مرد به زور وارد آپارتمان‌مان شدند.

وی افزود: با این افراد درگیر شدم. می‌خواستم بابت ورود غیرقانونی از آنها شکایت کنم اما آنها مانع این کار شدند. همان موقع همسرم به آنها دستورداد هر طور شده دست و پایم را ببندند و با خود به کمپ ببرند.

وی گفت: با دستور همسرم، آن سه مرد مرا بشدت کتک زدند، دست و پایم را بستند و بعد از این‌که کتکم زدند، مرا داخل خودرویشان انداختند و با خود بردند. دو دخترم هر چه به آنها التماس کردند که مرا با خود نبرند، بی‌فایده بود. من نمی‌خواستم به کمپ بروم، آنها مرا به زور بردند. آدم‌رباها سه هفته در شرایط بدی مرا در کمپ نگهداری کردند. شب آخر به کمک یکی از افراد معتادی که برای ترک اعتیاد به کمپ آمده بود توانستم فرصتی برای فرار از آنجا پیدا کنم.

مرد ربوده شده افزود: بعداز فرار، به خانه و نزد دخترانم بازگشتم. همسرم با دیدن من و این که از کمپ فرار کرده بودم، شوکه شد. دوباره می‌خواست با همان افرادی که پیش از این مرا ربوده بودند تماس بگیرد تا دوباره مرا به کمپ منتقل کنند که از خانه فرارکرده و نزد خانواده‌ام رفتم و سپس تصمیم به شکایت گرفتم.

با تشکیل پرونده قضایی، همسر وی دیروز برای تحقیقات، در دادسرای جنایی تهران حاضر شد .

این زن به قاضی پرونده گفت: شوهرم با داشتن دو دختر حاضر نمی‌شد در کمپ بماند و اعتیادش را ترک کند. هر بارمدتی می‌ماند و دوباره باز می‌گشت. آن شب دیگر از دست رفتار و کارهای همسرم خسته شده بودم. بنابراین با مسئولان کمپ تصمیم گرفتیم برای بردن همسرم، به خانه مان بیایند.

وی ادامه داد: سه مرد از کمپ آمدند و شوهرم را با خود بردند. درست است که او خودش نمی‌خواست به کمپ برود و من با اجبار او را منتقل کردم؛ اما آدم‌ربایی در کار نبوده و هدف از این کار فقط ترک دادن شوهرم بود.

با ثبت گفته‌های این زن، تحقیقات از وی در حالی ادامه داردکه دخترانش گفته‌اند پدرشان ربوده شده و به زور به کمپ منتقل شده است. بنابراین قرارشد همسر شاکی و دخترانش با هم مواجهه حضوری شوند تا معمای این پرونده حل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها