سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی فوتبال ایران در کره جنوبی، درباره انتخاب نشدن مسعود شجاعی گفت: انتخاب نشدن او تصمیمی کاملا فنی بود، او توضیحی درباره فهرست تیم‌هایش نمی‌دهد، تصورش را بکنید که کارلوس کی‌روش توضیح بدهد که چرا مسعود شجاعی در اینجا (اردوی تیم ملی ایران) نیست!
کد خبر: ۱۰۶۷۸۴۵

کی‌روش گفت: هرگز در مورد انتخاب بازیکنان تیم هایم در رئال مادرید، اسپورتینگ لیسبون و تیم ملی پرتغال توضیحی نداده‌ام که اینجا بخواهم توضیحی دهم. چرا باید در این خصوص (دعوت نکردن شجاعی) توضیح بدهم؟ مشکلات بیرون می‌ماند، حال می‌خواهد سیاسی باشد یا مذهبی، اجتماعی یا اقتصادی. هر چه هست بیرون می‌ماند. من مردی از صنعت سرگرمی فوتبال هستم. پاسخ من پیروزی در بازی است. از من انتظار نداشته باشید پاسخ‌های سیاسی، مذهبی یا نژادپرستانه بدهم،چون چیزی که برای من مهم است، بازی‌ فوتبال است که پدرم به من آموخت. پدرم مربی فوتبال بود و همیشه به من می‌گفت «هرگز به فوتبال دروغ نگو.»

کی‌روش در پایان عنوان کرد: شغلم ایجاب می‌کند لذت و شادی را برای مردم ایران به ارمغان بیاورم. من برای مردم بازی و کار می‌کنم. فوتبال، ورزش مردمی است و مهم نیست که دولت‌ها، امپراتوری‌ها و پادشاهان چقدر در تلاش هستند تا این ورزش را تحت‌کنترل خود درآورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها