نگاهی به حرف‌ها و رفتارهای اعضای هیات مدیره استقلال نشان می‌دهد افراد حاضر در هیات مدیره در تضاد با هم هستند. مدیرعامل مدام به خبرنگاران می‌گوید از لفظ اخراج استفاده نکنید و اعضای دیگر هیات مدیره مدام می‌گویند به منصوریان فقط دو بازی فرصت داده‌ایم. یعنی در صورت ناکامی در دو بازی چه می‌کنید؟ دو بازی دیگر فرصت می‌دهید یا اخراجش می‌کنید؟ معنی اخراج چیست؟ مشخص نیست این چه رویه‌ای است که اعضای هیات مدیره در پیش گرفته‌اند. به جای آن‌که در فضایی صمیمی و دوستانه، مسائل و مشکلات پیش‌روی تیم را بررسی و برطرف کنند، همه اختلافات و مشکلاتشان را به فضای رسانه‌ای انتقال می‌دهند. این رفتارها به جای آن‌که مشکلات را حل کند، بار روانی بازیکنان و کادر فنی تیم را بیشتر از گذشته هم می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۵۴

اسم این کار نه شوک است نه حمایت، اسم این کار فقط جنگ اعصاب است. من بارها تاکید کرده‌ام که اگر بحث و اختلافی هست باید در محدوده جلسه هیات مدیره مطرح و حل شود نه آن‌که اعضا آن را به رسانه‌ها بکشند. این‌که اعضای هیات مدیره می‌گویند قرار است ارتباط سرمربی و اعضای هیات مدیره بیشتر شود و او گزارش‌های فنی را به اعضای هیات مدیره بدهد، به چه معناست؟‌ در کدام نقطه دنیا مشابه این رفتار دیده می‌شود؟ سرمربی باید گزارش‌های خود را به سرپرست و سپس مدیرعامل بدهد و و ظیفه انتقال گزارش‌ها به هیات مدیره برعهده مدیرعامل است.

این رویه غلط نشان می‌دهد در باشگاه استقلال ساختار اداری و ارتباطات سازمانی وجود ندارد و فاقد تعریف حرفه‌ای است. متاسفانه باید بگویم راهی که دوستان برای حل مشکل استقلال انتخاب کرده‌اند نه تنها مشکل را حل نمی‌کند که مشکلی به مشکلات تیم اضافه خواهد کرد و باز متاسفم به این دلیل که مدیران ورزش کشور همه این نابسامانی‌ها را می‌بینند و برای باز کردن گره وارد ماجرا نمی‌شوند.

امیررضا واعظی‌آشتیانی

کارشناس فوتبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها