جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما در حالی اعلام شد که پخش‌کنندگان دو فیلم «زادبوم» و «ماه در جنگل» میزان فروش این دو اثر را اعلام نکردند.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۹۱

حبیب اسماعیلی ـ مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان ـ درباره آمار فروش فیلم‌های «گذر موقت» و «اکسیدان» بیان کرد: فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی با 25 سالن در تهران و شهرستان به فروش 180 میلیون تومان رسید و فیلم سینمایی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی با 90 سالن در تهران و شهرستان تاکنون هشت میلیارد و 800 میلیون تومان فروش داشته است.

غلامرضا فرجی ـ مدیر پخش حوزه هنری ـ درباره آمار فروش فیلم‌های «فصل نرگس» و «بیست و یک روز بعد» گفت: فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان بعد از 21 روز اکران، 380 میلیون تومان با 13 سالن در تهران و 220 میلیون تومان با 26 سالن در شهرستان که در مجموع 600 میلیون تومان فروش داشته و همچنان به اکران خود ادامه می‌دهد.

همچنین فیلم سینمایی «فصل نرگس» ساخته نگار آذربایجانی 82 میلیون تومان در ده سالن تهران و 20 میلیون تومان با ده سالن شهرستان، در مجموع 102 میلیون تومان فروش داشته است.

علی سرتیپی ـ‌ مدیرعامل فیلمیران ـ با اشاره به این‌که آمار فروش «ساعت 5 عصر» مهران مدیری را شنبه اعلام می‌کند، فروش فیلم سینمایی «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌الله را چهار میلیارد و 350 میلیون تومان با 22 سالن اعلام کرد.

به گفته سرتیپی، فیلم سینمایی «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به کارگردانی سامان مقدم با 31 سالن بیش از 21 میلیارد تومان فروش داشته است.

همچنین فیلم سینمایی «سارا و آیدا» ساخته مازیار میری یک میلیارد و 200 میلیون تومان با 50 سالن در تهران و شهرستان همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد.

عبدالله علیخانی، مدیر پویا فیلم آمار فروش فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن» ساخته محمد حسین فرح‌بخش را حدود 915 میلیون تومان با 50 سالن در تهران و شهرستان اعلام کرد./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها