وقتی استقلال دربی را برد، حسرت خوردم

جباروف:‌عاشق رقابت هستم

سرور جباروف، بازیکن ازبکستانی استقلال توانسته در سه بازی اول لیگ عملکرد خوبی برای آبی‌ها داشته باشد. او آرام آرام پیشرفت می‌کند و این مساله کاملا مشهود است و به چشم می‌آید. جباروف در بازی قبلی استقلال هم یک گل سه امتیازی به ثمر رساند و زمینه‌ساز اولین برد فصل آبی‌ها شد. او در گفت‌وگو با جام ورزشی به سوالاتی در این زمینه پاسخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۷۵

آقای جباروف شروع خوبی در استقلال داشتید. فکر می‌کنید این روند ادامه داشته باشد؟

قطعا همین طور خواهد بود. من می‌دانم لازمه این که خوب باشم و خوب بازی کنم این است که در تمرینات فعال باشم و چیزی از این نظر کم نگذارم. بعد از اولین گلی که برای استقلال زدم، حالا انگیزه‌ام حتی بیشتر هم شده است. هواداران استقلال در این چند روز از من حمایت زیادی کرده‌اند و خودم حس خیلی خوبی دارم و می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را انجام دهم.

اولین گلی که زدی تو را محبوب کرد. آیا دوباره از این گل‌ها می‌زنی؟

این خواسته‌ای است که سرمربی تیم از من دارد. او همیشه به هافبک‌ها می‌گوید توقع دارد هر زمانی که فرصت شوتزنی داشتیم، شوت بزنند. این را می‌دانم که هواداران گل‌های زیبا را دوست دارند. من همیشه تمرین شوتزنی می‌کنم و وقتی آقای منصوریان این را گفت، بسیار خوشحال شدم. خودم دوست دارم تا می‌توانم شوت بزنم و این بسیار خوب است که سرمربی هم چنین خواسته‌ای دارد. گاهی اوقات شما محدودیت دارید ولی در استقلال از این نظر نه من و نه دیگر بازیکنان محدودیتی ندارند.

استقلال اولین بردش را به دست آورد و حالا هواداران خوش‌بین شده‌اند. تو چقدر به موفقیت تیم در لیگ امسال خوش‌بین هستی؟

هدف ما تنها موفقیت در لیگ برتر نیست بلکه قصد داریم در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هم نتایج خوبی به دست بیاوریم. بازیکنان خوب و توانمندی در اختیار داریم. چند بازیکن ما هم مصدوم شدند که کم‌کم به شرایط ایده‌آل خودشان نزدیک می‌شوند. امید زیادی به قهرمانی استقلال در لیگ برتر دارم ولی الان بسیار زود است که بخواهیم در این باره حرف بزنیم. رقبای قدرتمندی داریم. بازی به بازی جلو می‌رویم و می‌خواهیم در همه مسابقات برنده باشیم. این هفته یک بازی سخت با سایپا داریم که ان‌شاءالله بتوانیم دومین برد متوالی خود را هم در این مسابقه به دست بیاوریم.

بازگشت مصدومان باعث می‌شود رقابت بیشتر شود و شاید همین مساله به نیمکت‌نشینی بعضی بازیکنان منجر شود. تو از این مساله ترسی نداری؟

قطعا نه. من اتفاقا عاشق رقابت هستم. در استقلال این فضا از ابتدا وجود داشته است. هیچ بازیکنی نمی‌تواند بگوید جایگاهش تضمین شده است. اتفاقا من از این مساله استقبال می‌کنم چون معتقدم رقابت بازیکنان را می‌سازد و باعث پیشرفت بیشتر آنها می‌شود.

در این مدت رابطه خوبی هم با هواداران استقلال برقرار کرده‌ای.

بله، این به خاطر خونگرمی هواداران است. من تازه به استقلال آمده‌ام ولی می‌دانم چقدر هواداران پرشور و خوبی داریم. همیشه هر بازیکنی در فضای جدیدی که وارد می‌شود، دوست دارد با هواداران ارتباط برقرار کند. این ارتباط از طریق بازی کردن و عملکرد شما به دست می‌آید نه از طریق حرف زدن. هر چقدر شما خوب باشید ارتباطتان با هواداران قوی‌تر و بهتر خواهد بود. این یک قانون است و من هم دوست دارم هر روز به هواداران نزدیک و نزدیک‌تر شوم.

فکر می‌کنی این استقلال در آسیا موفق باشد؟

قطعا ما هم شانس موفقیت در آسیا را داریم. تیم‌های بزرگی در لیگ قهرمانان حضور دارند و هر کدام مدعی هستند. استقلال هم یک مدعی است، مثل تیم‌های دیگر. ما بازیکنان خوبی داریم و تیمی در اختیار داریم که سال گذشته تجربه خوبی از حضور در این مسابقات به دست آورده است. قطعا این مساله می‌تواند روی عملکرد تیم ما بسیار اثرگذار باشد.

چه چیزهایی از دربی پایتخت شنیده‌ای؟

چیزهای بسیار زیادی. من سال گذشته دوست داشتم دربی پایتخت را تجربه کنم و وقتی تیم برد و من این شانس را نداشتم که کنارشان باشم، بسیار حسرت خوردم و گفتم ای کاش من هم در استقلال بودم. امسال این شانس را خواهم داشت و امیدوارم بتوانم در دربی پایتخت بازی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها