رئیس اتحادیه نانوایان سنتی:

افزایش قیمت نان در دست بررسی است

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با بیان این‌که از سال 93 افزایش قیمت در نان دولتی رخ نداده است، اظهار کرد: افزایش قیمت نان در دست بررسی است و در صورت تائید نهادهای مرتبط از سوی اتحادیه اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۰۶

به گزارش میزان، با خبرهای رسیده از برخی شهروندان در راستای افزایش قیمت نان در برخی از واحدهای صنفی آزادپز و دولتی‌پز این موضوع را از اتحادیه نانوایان سنتی پیگیری کردیم.

در این رابطه قاسم زراعتکار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی بیان کرد: هیچ‌گونه افزایش قیمتی در قیمت نان نداشته‌ایم و انواع نان دولتی‌پز از سال 1393 با نرخ‌های اعلامی در حال فروش است.

وی با بیان این‌که 80 درصد از نانوایی‌ها از آرد یارانه‌ای استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: 20 درصد باقیمانده از نانوایی‌ها از آرد آزاد برای پخت نان استفاده می‌کنند و این 20 درصد شامل نرخ‌های اعلامی از سوی اتحادیه نانوایان نمی‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی درخصوص افزایش قیمت نان در آینده نزدیک گفت: حدود سه سال است که افزایش قیمتی در نان‌های سنتی رخ نداده و این موضوع در حال بررسی است که در صورت تائید نهادهای وابسته اگر هم افزایش قیمتی بخواهد صورت بگیرد از سوی اتحادیه اعلام خواهد شد.

زراعتکار در خصوص قیمت نان دولتی‌پز در سطح شهر اظهار کرد: در حال حاضر نان بربری با آرد دولتی به صورت ساده بین 650 تا 700 تومان، نان سنگک بین 800 تا 850 تومان و در صورت دورو کنجدی شدن نان بین 900تا هزار تومان در واحدهای صنفی عرضه می‌شود.

وی در ارتباط با شکایات همشهریان درخصوص قیمت نان‌های دولتی‌پز گفت: افراد در صورت مشاهده تخلف در قیمت‌ها می‌توانند با بازرسی اتحادیه نانوایان یا شماره 124 تماس حاصل کنند تا به مشکل آنها رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها