استقلال تهران در همین ابتدای فصل با مشکل مصدومیت چند بازیکن خود روبه‌روست. خسرو حیدری پیش از بازی استقلال خوزستان به دلیل دردی که در کشاله پای خود داشت بازی نکرد و اضافه شد به دیگر بازیکنان مصدوم استقلال. حالا آخرین خبر درباره او این است که می‌تواند در بازی با تراکتور به میدان برود. خسرو هم دو روز پیش در گفت‌وگو با روزنامه جام‌جم تاکید کرده بود می‌خواهد به هر شکل ممکن برای استقلال بازی کند و در مسابقه حساس مقابل تراکتورسازی کنار تیمش باشد. استقلالی‌ها دیروز می‌گفتند به احتمال زیاد این بازیکن به بازی روز جمعه می‌رسد و اگر هم از ابتدا در ترکیب قرار نگیرد، قطعا در نیمه دوم به زمین می‌رود.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۱۹

وضعیت دیگر مصدومان استقلال هم تا حدود زیادی مشخص شده است. لی اندرو پادوانی، مدافع برزیلی همان طور که منصوریان به جام ورزشی گفته بود، بازی هفته سوم مقابل تراکتورسازی را هم از دست داده است. او می‌تواند مقابل سایپا برای آبی‌ها به میدان برود. وضعیت درباره فرشید اسماعیلی هم به همین شکل است. او به دلیل مصدومیت در روزهای اخیر به صورت انفرادی تمرین کرده است. این بازیکن در دو هفته اول لیگ برتر غایب بود و امید دارد در دیدار با تراکتورسازی بتواند برای تیمش به میدان برود ولی پزشکان به او گفتند باید از هفته چهارم بازی کند. به این ترتیب او هم بازی با تراکتور را از دست داده و از دیدار با تیم دایی در کنار استقلال خواهد بود. فرشید باقری دیگر بازیکن مصدومی است که نمی‌تواند استقلال را در بازی تراکتور همراهی کند. البته وضعیت مصدومیت او به شکلی است که در دیدار با سایپا هم در کنار تیمش نخواهد بود. باقری پس از گذراندن دوران مصدومیتش از بازی پدیده می‌تواند استقلال را همراهی کند.

درباره امید ابراهیمی هم تا حدود زیادی تکلیف روشن شده است. او می‌تواند از یک هفته دیگر در تمرین آبی‌ها حاضر شود، ولی تا هفته ششم نمی‌تواند برای استقلالی‌ها به میدان برود. تعطیلاتی که بین هفته پنجم و ششم لیگ برتر برای تیم ملی وجود دارد، می‌تواند بهترین فرصت برای امید ابراهیمی باشد که بتواند بدنسازی کند و به شرایط ایده‌آل بدنی برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها