تیم ملی فوتسال ایران در حالی اواخر شهریورماه در رقابت‌های داخل سالن آسیا به میدان می‌رود که برگزاری چهار بازی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی در دستور کار این تیم قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۰۷

26 شهریور ماه در شرایطی مسابقات داخل سالن آسیا برگزار می‌شود که مسئولان کمیته فوتسال در ماه‌های گذشته مذاکراتی را با قزاقستان جهت برگزاری بازی‌های دوستانه انجام داده بودند و در حالی که تصور می‌شد دیدارهای دوستانه با این تیم قطعی باشد، ظاهرا قزاقستانی‌ها با درخواست ایران مخالفت کرده‌اند؛ به همین دلیل از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که رایزنی با چهار کشور آغاز شده است تا حداقل یک بازی دوستانه قبل از مسابقات داخل سالن آسیایی برگزار شود. گرجستان، روسیه، اوکراین و جمهوری آذربایجان چهار کشوری هستند که مدنظر کادر فنی تیم ملی ایران هستند. همچنین یکی دیگر از گزینه‌های کادرفنی تیم ملی، سفر به روسیه و بازی با تیم‌های باشگاهی این کشور است.

در این رابطه محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی به ایسنا گفت: به دنبال برگزاری بازی با یک تیم اروپایی بودیم، اما بیشتر تیم‌های اروپایی در استراحت هستند. قزاقستان هم به همین دلیل جواب رد به ما داد. با این وضعیت باید بین 16 تا 22 شهریور با یک تیم بازی تدارکاتی داشته باشیم.

او درباره اردوهای تیم ملی افزود: با توجه به این که لیگ پرفشار انجام می‌شود، زمانی برای تمرین نداریم. به هر حال باشگاه‌ها هم حق دارند، اما تیم ملی باید برای بازی‌های داخل سالن آسیا آماده شود. به همین خاطر مجبور شدیم هفته‌ای دو روز تمرین کنیم و مجموعا هشت جلسه تا شروع مسابقات، تمرین خواهیم داشت. به دنبال این هستیم که بازیکنان را در این اردو هماهنگ کنیم چون تعدادی بازیکن جوان اضافه به ما شده‌اند. همچنین پنج روز قبل از مسابقات، بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت و به دنبال این هستیم که در این فرصت یک بازی تدارکاتی داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها