لئوناردو دسوزا، مهاجم برزیلی که در روزهای گذشته به الاهلی عربستان رقیب پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیوسته با اتهام قتل غیرعمد مواجه است. به گزارش ورزش سه در دنیای ورزش بسیار ستاره‌هایی بوده و هستند که با اتهامات بزرگی از جمله اتهام به قتل مواجه شده‌اند. لئوناردو دسوازو بازیکن جدید برزیلی الاهلی عربستان که قرار است 31 مرداد مقابل نماینده ایران بازی کند نیز یکی از همین بازیکنان است که اتهام قتل غیرعمد حاصل از زیرگرفتن یک زن برزیلی را به دوش می‌کشد. اما او نه اولین و نه آخرین ورزشکاری خواهد بود که با چنین اتهام سنگینی مواجه شده و می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۵۹۶۳۶

اسکار پیستوریوس: دونده دوی سرعت اهل آفریقای جنوبی که به سریع‌ترین انسان بدون پا معروف است. او قهرمان دوی سرعت معلولین جهان و پارالمپیک است. او در سال 2013 به اتهام شلیک به نامزدش و قتل او دستگیر و محاکمه شد، اما در نهایت با تلاش بسیار او به جرم قتل غیرعمد به پنج سال زندان محکوم شد.

او. جی سیمپسون: بازیکن سرشناس فوتبال آمریکایی و هنرپیشه هالیوود، در سال 1994 به اتهام قتل همسرش و یک مرد دیگر دستگیر، اما در دادگاهی که لقب «محاکمه قرن» را گرفت، تبرئه شد. سیمپسون البته در سال 2008 به جرم سرقت مسلحانه باردیگر به دادگاه رفت و به 33 سال زندان با آزادی مشروط محکوم شد.

روبین کارتر: بوکسور حرفه‌ای میان وزن و عضو تالار مشاهیربوکس نیویورک در سال 1966 به اتهام قتل سه سفیدپوست به 20 سال زندان محکوم شد. او در سال 1985 و در حالی که بسیاری دادگاه‌های محاکمه‌کننده او را نژادپرستانه می‌دانستند از زندان آزاد شد. باب دیلن هنرمند بزرگ موسیقی زندگی این بوکسور را در یکی از ترانه‌هایش سرود.

برونو سوازا: دروازه‌بان برزیلی و عضو تیم‌های کورینتیانس و فلامینگو در سال 2010 به اتهام قتل نامزدش دستگیر و محاکمه شد. او به این جرم متهم شد که اجزای بدن نامزدش را به سگ‌ها خورانده است. محاکمه برونو و اخبار پرونده او تا مدت‌ها از پرتوجه‌ترین اخبار در برزیل بود و مسائلی چون ارتباط باندهای تبهکاری و فوتبال را مطرح کرد.

رائه کاروت: بازیکن فوتبال آمریکایی و یکی از ستاره‌های NFL به‌دلیل قتل نامزد باردارش به زندان رفت. در سال 1999 او به پلیس خبر داد که فردی ناشناس به نامزد باردار او شلیک کرده است، اما دادگاه خود او را به اتهام این قتل مجرم دانست و بعد از مدتی توسط پلیس دستگیر شد و به زندان رفت.

گاوین گرانت: بازیکن تیم انگلیسی فوتبال میلوال که در سال 2007 به اتهام قتل به 25 سال زندان محکوم شد. او به اتهام قتلی که در سال 2004 بر سر موادمخدر رخ داده بود متهم و به زندان رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها