نباید به فدراسیون اعتماد می‌کردم

حدادی: صبح به لندن رسیدم، عصر مسابقه دادم

احسان حدادی بعد از نقره پرتاب دیسک المپیک لندن در مسابقه‌های متعددی شرکت کرد اما نتوانست موفقیت گذشته خود را ادامه بدهد. او چند شب پیش در رقابت‌های قهرمانی جهان باز هم پایین‌تر از رکورد خود همین طور رکوردی که با آن قهرمان آسیا شد، دیسک را پرتاب کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۲۲

حدادی در مورد عملکردش در این مسابقات می‌گوید این که توانش را داشته باشید و نشود، خیلی سخت است. ما ساعت یک بامداد به لندن رسیده بودیم و باید ساعت 7 مسابقه می‌دادیم. از سوی دیگر 48 ساعت قبل از مسابقه به دلیل این که تاریخ ویزایمان تمام شده بود، ما را از کمپ بیرون کردند و مجبور شدم به خانه یکی از دوستانم بروم که آنجا هم شرایط مناسب نبود و نتوانستم استراحت خوبی داشته باشم.

پرتابگر دیسک ایران می‌گوید: با توجه به این که تاریخ ویزای بلاروس تمام شده بود و روادید انگلیس هم هنوز نیامده بود، مجبور شدیم برای خروج جریمه بدهیم. چند ساعت مانده به مسابقات جهانی ما درگیر این داستان‌ها بودیم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد این که مقصر اصلی نتیجه نگرفتنش در رقابت‌های جهانی چه کسی است، ادامه می‌دهد: مقصر اول خودم هستم که برای دریافت روادید به فدراسیون دوومیدانی اعتماد کردم؛ زیرا آنها قبلا هم نشان داده بودند که در دریافت ویزا مشکل دارند و نمی‌توانند کارها را انجام بدهند. سال 2013 وقتی می‌خواستم به مسابقات دایموند لیگ لندن بروم، با پرداخت 500 دلار ویزای فوری گرفتم و فدراسیون هم می‌توانست این کار را انجام دهد، اما نکرد و به مشکل خوردم.

حدادی که با حسین توکلی تمرینات اختصاصی خود را در بلاروس دنبال کرد، می‌گوید: چند ماه خوب تمرین کردم اما به دلیل یک سری اشتباه مسابقه‌ام خراب شد. بدنم واقعا آماده بود اما قبل از مسابقه آنقدر درگیر کارها بودیم که تمرکزم را گرفته بود. هرچند وظیفه من نیست، اما خودم باید برای دریافت روادید اقدام می‌کردم تا این مشکلات پیش نیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها