زن معتاد برای اخاذی از خانواده همسر سابقش، وانمود کرده بود دختر 9ساله‌اش به سرطان مبتلاست. متهم با خوراندن داروی مخدر به فرزندش، باعث مرگ او شده بود .
کد خبر: ۱۰۵۸۷۶۸

به گزارش جام‌جم، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: چند روز قبل فردی با حضور در دادسرای کرمان از مرگ مشکوک نوه 9 ساله‌اش خبر داد. ماموران با تحقیق از خانواده کودک فوت شده، متوجه شدند والدین دختر فوت شده با هم متارکه کرده‌اند. تابستان سال گذشته
دختر 9 ساله برای دیدار مادرش به خانه او رفته بود .

بعد از مدتی عروس خانواده با ادعای این‌که دخترش مبتلا به بیماری سرطان شده، از آنها مبالغی پول گرفته و بعد از آن اعلام کرده که وی فوت کرده است. اما بعد از مدتی متوجه شدند نوه‌شان بیمار نبوده و مرگ او مشکوک است.

وی افزود: با شکایت خانواده پدری دختر 9ساله، مادر او به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد. زن جوان در جریان تحقیقات به قتل دخترش اعتراف کرد. او درباره انگیزه‌اش از این جنایت گفته بود که اعتیاد داشته و به قصد اخاذی از خانواده شوهر سابقش به این‌کار دست زده است. در ادامه معلوم شد وی به بهانه این‌که دخترش به سرطان مبتلاست، حتی موهای او را تراشیده و مدام به او داروهای ترامادول و متادون خورانده و با این ترفند که برای هزینه درمان او نیاز به پول دارد، از خانواده پدری کودک پول گرفته است. سرانجام با مصرف بی رویه داروهای مخدری که به دخترش می‌داده، باعث مرگ او شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها