ظاهرا تویوتا در حال برنامه‌ریزی برای تولید اولین خودروی تمام الکتریکی در سال 1401/ 2022 بوده و برنامه‌هایی برای ارائه این خودرو با ویژگی‌های منحصربه‌فرد دارد.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۱۳

به گزارش پدال و به نقل از رویترز، محصول الکتریکی آینده تویوتا از باتری‌های حالت‌جامد پیشرفته‌ای استفاده خواهد کرد که می‌تواند در چند دقیقه شارژ شود. بعلاوه گفته شده این خودرو از پلتفرمی سفارشی استفاده خواهد کرد و محدوده حرکتی آن در حد بهترین‌های کلاس خود خواهد بود. گفته شده تویوتا در حال آماده شدن برای عرضه این خودرو در بازار ژاپن است. سخنگوی تویوتا در مصاحبه با رویترز از ارائه اطلاعات بیشتر در این ‌باره خودداری کرده است. تویوتا سال پیش اعلام کرد
علاوه بر خودروهای هیدروژنی، توسعه خودروهای الکتریکی را نیز به دلیل روند کنونی صنعت خودرو استارت خواهد زد. اگر خودروی الکتریکی این کمپانی از باتری‌های حالت‌جامد استفاده کند، یک تغییر روش قابل‌توجه نسبت به باتری‌های لیتیم ـ یونی خواهد بود که در خودروهای الکتریکی کنونی استفاده می‌شود. باتری‌های حالت‌جامد نه‌تنها ایمن‌تر هستند، بلکه تراکم انرژی بهتری دارند و از نظر زمان‌های شارژ دوباره غیرقابل‌رقابت هستند. هیوندای قبلا تأسیسات تولید آزمایشی برای باتری‌های حالت‌جامد را راه‌اندازی کرده و بسرعت در حال توسعه‌ آنهاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها