به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، فریدون حمیدی روز جمعه در جریان چهارمین و آخرین روز برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال تولید خودروی سنگین EVV5 و یورو 5 اروپای غربی، همچنین کامیون تراکر- TRAKKER -را با شرکت ایویکو در دستور کار داریم و به دنبال متنوع سازی سبد محصولات خود هستیم.
وی اظهار داشت: این شرکت همچنین برخی نمونه های اتوبوس را برای ارزیابی بازار وارد کرده است.
حمیدی با اشاره به اقدام های انجام شده این شرکت در حوزه خودروهای سبک، خاطر نشان کرد: ارتقای وانت نیسان آبی در چند سال گذشته در دستور کار قرار گرفته بود که به یورو 4 ارتقا یافت، آلایندگی و مصرف سوخت آن کاهش یافت و توانستیم استانداردهای موجود را روی آن محقق کنیم.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم محصول جدیدی در همین تناژ به مشتریان عرضه کنیم، خودروی پادرا - PADRA - را ارائه کردیم که در بازار با استقبال مناسبی مواجه شد، اما به دلیل برخی محدودیت ها از جمله محدودیت رنگ هنوز نتوانستیم با تیراژ بالا در بازار ظاهر شویم.
مدیر عامل زامیاد خاطر نشان کرد: برای امسال محصول پادرای دوگانه سوز را در دستور کار داریم و در حال اخذ استاندارهای آن هستیم، همچنین محصول پاردا 2 که فیس لیفت شده پادرا با اندکی تغییر در پلتفرم است و در گیربکس و دسته موتورهای آن نیز تغییراتی اعمال شده که در دستور کار است.
وی با اشاره به ارتقای پلتفرم نیسان آبی و ساخت خودروی پادرا، تصریح کرد: از آنجایی که از این به بعد تامین استانداردهای 22 گانه خودرویی با این پلتفرم پاسخگو نیست، در نظر داریم پلتفرم آن را تا پایان سال 97 ارتقا دهیم.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد