انصاری‌فرد: به اهداف بزرگی فکر می‌کنم

کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی از جمله لژیونرهای موفق فوتبال ایران بوده است. او توانست با انتقال به یونان و باشگاه پانیونیوس، پیشرفت فوق‌العاده‌ای کند و حالا در المپیاکوس بهترین تیم لیگ یونان توپ می‌زند. موفقیت این بازیکن باعث شد تا در تیم ملی هم کارلوس کی‌روش به او بیشتر فرصت بدهد.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۲۲

البته انصاری‌فرد در آخرین بازی ایران مقابل ازبکستان فرصت بازی پیدا نکرد و روی نیمکت ایران نشست. وقتی از این بازیکن درباره آن مسابقه می‌پرسیم و می‌گوییم قبل از بازی گفته بودی دوست داری اگر بازی کردی گل بزنی، پاسخ می‌دهد: «ان‌شاءالله گلزنی بماند برای بازی‌های
بعدی تیم ملی.»

انصاری‌فرد به یونان بازگشته و به المپیاکوس ملحق شده است. این بازیکن درباره فصل جدید می‌گوید: با المپیاکوس به هدف‌های بزرگی فکر می‌کنم. فصل گذشته قهرمان لیگ یونان شدیم و این برایم افتخار بزرگی بود. امسال هم می‌خواهیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم و در لیگ قهرمانان هم حاضر شویم. باید در پلی‌آف بازی‌ها شرکت کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم موفق باشیم.

او درباره شرایط خود در یونان توضیح می‌دهد: یونان لیگ خوبی دارد و تمرینات ما گاهی این‌قدر پرفشار است که از فرط خستگی وقتی به خانه می‌رسم فقط می‌خوابم. این شرایطی است که من انتخاب کردم و از آن کاملا راضی هستم. بی‌شک حضور در اروپا نقش مهمی در پیشرفت هر فوتبالیستی خواهد داشت و خوشحالم که این راه را انتخاب کردم.»

انصاری‌فرد حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌کند: «امیدوارم بتوانم فصل موفقی در المپیاکوس داشته باشم، چراکه این فصل برای من بسیار مهم است. سال بعد قرار است در جام جهانی روسیه باشیم و قطعا من و دیگر بازیکنان تلاشمان را دو چندان می‌کنیم. البته معلوم نیست چه بازیکنی بتواند به جام جهانی برود. قطعا یک رقابت خیلی نزدیک بین همه وجود دارد و من همیشه از این رقابت لذت برده‌ام.

انصاری‌فرد در تست‌های پزشکی المپیاکوس

اولین اردوی آماده‌سازی المپیاکوس در منطقه تیرول اتریش با برگزاری دو بازی تدارکاتی پایان یافت و ادامه تمرینات این تیم پس از استراحت دو روزه در آتن از سر گرفته خواهد شد. المپیاکوسی‌ها سپس راهی اردوی دوم تابستانی در بلژیک خواهند شد. سایت باشگاه یونانی المپیاکوس با اعلام این خبر درباره کریم انصاری فرد گفت: انصاری‌فرد، اومار، بن، طارق و پاردو که بتازگی ازدواج کرده‌است، به آتن رسیدند. این بازیکنان در مجموعه تمرینی باشگاه المپیاکوس تست‌های پزشکی را پشت‌سر خواهند گذاشت و پس از آن با بسنیک هاسی، سرمربی جدید اهل آلبانی صحبت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها