جنجال در لیگ برتر فوتسال؛‌ لیگی که خروجی اش می‌شود تیم ملی؛‌ همان تیمی که ابرقدرت‌های جهان را به زانو در آورده و حالا همه به احترامش کلاه از سر بر می‌دارند.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۰۸

به همین دلیل صحنه زشتی است،‌ وقتی دوربین عکاسان و دوربین‌های تلویزیونی این لحظات را ثبت کردند. داستان از این قرار بود که روز سه‌شنبه و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده قرار بود، دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتسال با حضور تیم‌های آذرخش بندرعباس و فرش آرای مشهد برگزار شود؛‌ دیداری که به دلیل عدم حضور تیم آذرخش لغو شد! لیگ فوتسال یکی از آشفته‌ترین لیگ‌ها در ایران است.

در مسابقه‌ای نیست که جنجال به پا نشود و هفته‌ای نیست که در این لیگ تنش نباشد. در شرایطی که هر روز تیم ملی ایران پیشرفت و عناوین مختلفی کسب می‌کند، خیلی‌ها امیدوار هستند تا لیگ برتر هم سروسامان بگیرد، اما امسال هنوز این رقابت‌ها شروع نشده، درگیر حاشیه‌هاست.

این اتفاق در حالی افتاد که جدا از این بازی افتتاحیه دیدار پارسیان شهر قدس و شهرداری ساوه به دلیل آماده نبودن و ارائه نشدن مدارک تیم پارسیان لغو شد! آیا واقعا مسئولان این تیم‌ها آگاهی کافی نداشته‌اند که لیگ قرار است در چه تاریخی شروع شود که اقدامی برای آماده‌سازی تیم‌هایشان نکرده‌اند؟ حتی اگر این حاشیه‌ها را فاکتور بگیریم، باید گفت وضعیت خیلی از تیم‌ها برای شرکت در لیگ برتر مساعد نیست‌.

لیگی که هنوز شروع نشده این همه حاشیه دارد؛ ‌وای به روزی که مسابقاتش آغاز شود! نکته دیگری که باعث می‌شود منتقدان سرشان را به نشان افسوس تکان بدهند، به ماجرای 13 تیمی و 14 تیمی شدن لیگ برتر بر‌می‌گردد! ابتدا گفته، لیگ امسال 13 تیمی برگزار خواهد شد، اما در شرایطی که کمتر از دو ساعت به بازی افتتاحیه باقی مانده بود، امتیاز باشگاه دبیری را ابتدا به طرح و توسعه قزوین و سپس به پارسیان شهر قدس واگذار کردند تا لیگ همان 14 تیمی شود. سوال این است که چطور در کمتر از دو ساعت چنین اتفاق‌هایی در لیگ معتبر فوتسال ایران می‌افتد و کک کسی نمی‌گزد؟

کفاشیان فرار کرد

دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتسال کشور که قرار بود، بین تیم‌های فرش‌آرای مشهد و آذرخش بندرعباس در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم مهمان لغو شد. براساس برنامه‌ریزی انجام شده، قرار بود در این بازی علی کفاشیان، نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد، اما وی در سالن حضور پیدا نکرد. کفاشیان وقتی مقابل سالن شهید بهشتی مشهد رسید، از سوی مسئولان فرش‌آرا باخبر شد که این دیدار برگزار نمی‌شود و خبرنگاران منتظر وی هستند تا در این خصوص از او سؤال کنند. کفاشیان پس از اطلاع از این موضوع وارد سالن شهید بهشتی نشد تا از دست خبرنگاران فرار کند. در این بازی، اکبر میثاقیان سرمربی سیاه‌جامگان نیز حضور داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها