فرماندار رفسنجان از آغاز جمع آوری متکدیان از 10 تیرماه جاری خبر داد و گفت: با مدیریت و برنامه‌ریزی که انجام می‌دهیم رفسنجان شهری بدون متکدی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۵۴

حمید ملانوری در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان رفسنجان اظهار کرد: متکدیان و کودکان خیابانی در سطح شهر چهره بدی ایجاد کرده‌اند که نیاز به مدیریت دارد. وی افزود: کودکان خیابانی باید دنبال تحصیل، بازی و ... باشند و از رشد و آموزش صحیح بازنمانند. این بچه‌ها در آینده بزرگ می‌شوند اگر امروز به آنها رسیدگی نشود معضلات و آسیب‌هایی دامن گیر جامعه می‌شود.ملانوری گفت: در فصل برداشت پسته شاهد متکدیان بیگانه زیادی در این شهرستان هستیم که نیروی انتظامی نسبت به طرد آنها برخوردهای جدی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: از 10 تیرماه شهرداری با همکاری نیروی انتظامی موظف به جمع‌آوری متکدیان است و نمایندگانی از شهرداری، بهزیستی، خیریه کوثر، کمیته امداد، بیمه سلامت و معاونت بهداشتی نسبت به شناسایی و آمارگیری از این متکدیان جهت ساماندهی‌شان در محل حضور خواهند داشت و هرجا نیاز به انجام آزمایش نسبت به بیماری‌های پرخطر از سوی این متکدیان باشد، معاونت بهداشتی اقدام می‌کند./ مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها