پایان روزهای پرتغالی در رئال

با قطعی شدن جدایی په‌په و همین طور کوئنترائو از رئال، اکسیژن پرتغالی رختکن رئال مادرید به حداقل رسیده است. شاید این یکی از دلایلی باشد که رونالدو ترجیح می‌دهد دیگر در رئال بازی نکند. زمانی دعوای اسپانیایی – پرتغالی، سوژه رسانه‌ها شده بود. وقتی مورینیو در این تیم مربیگری می‌کرد و علاوه بر سه بازیکن پرتغالی، چهار هموطنش را هم وارد کادر فنی تیم کرده بود و اختلاف او با ایکر کاسیاس، بهانه‌ای ایجاد کرد تا رسانه‌ها به فضای دو قطبی اسپانیایی – پرتغالی دامن بزنند و این اختلاف را به دلیل وجود همین فضا بدانند. گمانه‌زنی آنها البته غلط هم نبود چون سرانجام کاسیاس از رئال جدا شد و سرخیو راموس هم نسبت به آن واکنش تندی نشان داد و به آس گفت: «اسپانیایی‌های رئال باید بیشتر شوند.»
کد خبر: ۱۰۴۳۸۳۵

حالا بعد از گذشت پنج سال از آن روزها، رئال مادرید در حال پاک کردن پرچم پرتغال از رختکن خود است. در این سال‌ها بازیکنان اسپانیایی فراوانی به رئال اضافه شده‌اند که درصد اسپانیایی رختکن رئال را بشدت افزایش داده است. خیلی‌ها این اتفاق را در پی تصمیم زیدان می‌دانند که روزی در تیم دوم رئال کار می‌کرد و جوانان شایسته‌اش را شناسایی کرد. از دنی کارواخال گرفته تا ناچو، آسنسیو و ایسکو همه بازیکنانی هستند که آینده رئال را می‌سازند و همه اسپانیایی هستند. حالا رئال مادرید از یک تیم چند ملیتی که فقط کاسیاس و راموس بازیکنان اسپانیایی‌اش بودند، به تیمی تبدیل شده که نیمی از بازیکنانش را اسپانیایی‌ها تشکیل می‌دهند. حالا کوئنترائو به اسپرتینگ لیسبون می‌رود و په‌په هم احتمالا راهی پاری سن‌ژرمن خواهد شد. فقط می‌ماند رونالدو که مشخص نیست آیا تصمیمش برای جدایی را در همین تابستان عملی می‌کند یا خیر. اگر رونالدو هم برود، پروژه روزهای آفتابی پرتغال در رئال به پایان خواهد رسید و مشخص نیست این باشگاه دوباره چه زمانی به پرتغالی‌ها روی خوش نشان خواهد داد.

کالدرون: رونالدو عاشق یونایتد است

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال معتقد است فروش رونالدو اشتباه بزرگی از سوی سران رئال خواهد بود: من نیز زمان زیادی وقت گذاشتم و با تلاش توانستم رونالدو را از چنگ یونایتد درآورم.

معتقدم و امیدوارم رونالدو در رئال باقی بماند زیرا هیچ جانشینی برای او وجود ندارد و من کسی را در دنیای فوتبال نمی‌بینم که بتواند جای او را در رئال پر کند. همه می‌دانند رونالدو عاشق منچستریونایتد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها