پس از بازگشت برانکو و دستیارانش به ایران، تمرینات آماده‌سازی پرسپولیس برای فصل آتی مسابقات لیگ برتر از امروز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۴۸

در این میان تمرینات ملی‌پوشان پرسپولیس یک هفته دیرتر از سایر اعضای تیم آغاز می‌شود. سرمربی پرسپولیس، این تصمیم را برای استراحت بیشتر این بازیکنان و ریکاوری پیش فصل اخذ کرده است. دغدغه‌ این روزهای پرسپولیس و مدیران آن، انتخاب محل میزبانی این تیم از الاهلی عربستان است. اخیرا نمایندگان باشگاه با سفر به قرقیزستان از امکانات ورزشگاه اصلی شهر بیشکک بازدید کردند. البته حرف نهایی در این میان را کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌زند و گفته می‌شود امروز مسئولان ای‌اف‌سی از بین قرقیزستان، تاجیکستان و ترکمنستان یکی را به عنوان میزبان انتخاب می‌کنند.

افزایش شاکی‌ها

پس از آن‌که طی چند روز گذشته پرسپولیس از سوی فیفا محکوم به پرداخت طلب آنتونی گولچ و لوکا ماریچ دو بازیکن پیشین خود شد، خبرهای جدید حاکی از این است که جری بنگسون و مایکل اومانیا هم از این باشگاه به فیفا شکایت کرده‌اند و فیفا بزودی در مورد پرونده‌های آنها علیه پرسپولیس حکم صادر خواهد کرد. در همین حال، مدیر برنامه‌های افشین قطبی مربی پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه‌ها درخصوص بحث شکایت قطبی از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مالیاتش توسط این باشگاه گفت: هنوز از باشگاه پرسپولیس شکایتی نکرده‌ام، اما تا یکی دو روز آینده قطعا این کار را انجام خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها