سرانجام مینو رایولا، مدیربرنامه‌های جیانلوییجی دوناروما، درباره اتفاقات اخیر صحبت کرد. با اعلام تصمیم دوناروما مبنی بر عدم تمدید قرارداد با میلان، موجی از خشم از سوی هواداران میلان به سوی او ابراز شد. به طوری که یکشنبه‌شب در جریان دیدار تیم ملی زیر 20 ساله‌های ایتالیا، به سمت دوناروما دلارهای تقلبی پرتاب شد.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۳۶

مینو رایولا عصر یکشنبه نشستی خبری داشت و گفت: وضعیت بیش از حد خشن شد. پس هیچ راهی برای بازگشت وجود ندارد. ما تصمیمی گرفتیم که مجبور به آن شدیم. تصمیمی که هیچ ارتباطی به بحث‌های مالی نداشت ما و خانواده دوناروما تهدید شدند. هم تهدید از جانب این‌که دیگر فرصت بازی به او نخواهند داد و هم تهدید خانواده‌اش به مرگ! نمی‌توان بازیکنی را با تهدید نگه داشت.

او آماده بود که قرارداد جدیدی امضا کند و هیچ شکی در ذهنش در این زمینه وجود نداشت. آنها ما را مجبور کردند که مذاکرات را به خاطر جو ایجاد شده تعطیل کنیم. من مسئولیت این تصمیم را بر عهده می‌گیرم. این میلان بود که دوناروما را از دست داد. با این تهدیدها، تمدید قرارداد ما احمقانه است. من با هیچ باشگاه بزرگی صحبت نداشته‌ام و با هیچ باشگاهی هم توافق نکرده ام؛ اما نمی‌توانم با میرابلی (مدیر باشگاه میلان) کنار بیایم. او آدم قلدری است!

در این میان گفته می‌شود سفیر لالیگا و چهره محبوب و مردمی رئال مادرید از سوی فلورنتینو پرز مسئول مستقیم مذاکره با دروازه‌بان میلان شد.

رئال از رائول گونزالز، سفیر لالیگا و چهره مردمی مادرید خواسته تا به صورت رسمی مسئول مذاکره مستقیم با دوناروما باشد. رائول البته رابطه خوبی با فلورنتینو پرز ندارد اما در مصاحبه با کادنا سر گفته که به دستور مردم این پیشنهاد را پذیرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها