نیمه دوم سال 2017 گوشی‌های جالب و جذابی معرفی خواهند شد که از آن جمله می‌توان به گلکسی نوت 8 اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۹۵
رندرهای جدیدی از گلکسی نوت 8 منتشر شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، نیمی از سال 2017 را سپری کردیم و در این 6 ماه شاهد عرضه پرچمداران کمپانی‌های مختلف بودیم. گوشی‌هایی مثل گلکسی اس 8، اس 8 پلاس، ال جی جی 6، اکسپریا ایکس زد پرمیوم، اچ تی سی یو 11 و … . اما در نیمه دوم سال 2017 نیز گوشی‌های جالب و جذابی معرفی خواهند شد که از آن جمله می‌توان به آیفون 7 اس، آیفون 8، گوگل پیکسل 2، ال جی وی 30 و گلکسی نوت 8 اشاره نمود.

سامسونگ یکی از بزرگترین کمپانی‌ها در عرصه تکنولوژی است و همیشه در محصولات این شرکت نواوری‌ها و ویژگی‌های جدیدی مشاهده می‌شود. سال گذشته با اتفاقاتی که برای گلکسی نوت 7 پیش آمد بسیاری از معادلات این غول کره‌ای به هم ریخت و ضرر هنگفتی به این شرکت وارد شد. بنابراین قطعا پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ یک گوشی خاص با ویژگی‌های بسیار جذاب و البته بدون مشکلات خطر آفرین خواهید بود.

در مورد قلم S-Pen گلکسی نوت 8 خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد برخی ویژگی‌های سخت افزاری نیز در آن گنجانده شده و شاهد یک قلم متفاوت در این گوشی خواهیم بود. مورد دیگری که هنوز شایعات بسیاری در مورد آن مطرح است حسگر اثرانگشت این گوشی است. بسیاری معتقدند که در نوت 8 شاهد استفاده از تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش خواهیم بود ولی خبرهایی که در چند روز اخیر منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ قصد ندارد از این تکنولوژی در گلکسی نوت 8 استفاده نماید چون با توجه به اتفاقاتی که برای نوت 7 افتاد حاضر به انجام هیچ ریسکی در مورد تکنولوژی‌های جدید در این سری از گوشی‌های خود نیست و احتمالا شاهد حسگر اثرانگشت در قاب پشتی نوت 8 و در زیر دوربین دوگانه آن خواهیم بود.

-

-

-


به هر حال در زیر تصاویری مربوط به آخرین رندرهای گلکسی نوت 8 رو مشاهده می‌نمایید که در آن حسگر اثرانگشت در قاب پشتی دیده نمی‌شود.

یکی از نکات جالب این رندرها مربوط به رنگ‌بندی آن‌ها می‌شود. در این تصاویر شاهد رنگ‌های جدید و زیبایی هستیم که اگر گلکسی نوت 8 با این رنگ‌ها عرضه شود بسیار جذاب‌تر خواهد بود.

-

-

-

البته از روی همین تصاویر رندرهایی با حسگر اثر انگشت نیز طراحی شده‌اند که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید:
نظر شما راجع به رنگ‌بندی گلکسی نوت 8 چیست؟! کدام رنگ را پسندید؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها