وجود دوربین دوال بر روی این اسمارت فون؛

طرح های لو رفته از گلکسی نوت 8 + عکس

بی شک گلکسی نوت 8 سامسونگ یکی از اسمارت فون های سال 2017 است که بسیاری مشتاقانه در انتظار معرفی آن هستند.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۵۱
طرح های لو رفته از گلکسی نوت 8 + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، بی شک گلکسی نوت 8 سامسونگ یکی از اسمارت فون های سال 2017 است که بسیاری مشتاقانه در انتظار معرفی آن هستند؛ اسمارت فونی که امروز طرح هایی از آن در فضای وب منتشر شده است. تا کنون تصاویر و اطلاعات متعددی منتسب به این محصول منتشر شده و اگر بتوان به منبع انتشار طرح های اخیر اعتماد کرد باید گفت که این تصاویر نمایی از فبلت پرچمدار سامسونگ را در مقابل دیدگان ما قرار می دهند. در تصاویر زیر می توانید طراحی پنل های جلویی و پشتی گلکسی نوت 8 را مشاهده کنید.
اگر این تصاویر قابل اعتماد باشند، می توان نتیجه گرفت که گلکسی نوت 8 در زیر نمایشگر از دکمه هوم برخوردار است که اسکنر اثرانگشت نیز بر روی آن تعبیه شده که با توجه به اینکه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از دکمه های روی نمایشگر بهره می برند این ویژگی در نوت 8 خیلی محتمل به نظر نمی رسد، و احتمالا سامسونگ طراحی نوت 8 را بر پایه طراحی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس قرار خواهد داد. حاشیه ها در این تصاویر بسیار باریک هستند و طراحی کلی پنل جلویی شباهت زیادی به پنل جلویی اس 8 دارد. اما بر اساس این تصاویر نمایشگر نوت 8 خمیده نخواهد بود، که این هم خیلی محتمل نیست، چرا که می توان تقریبا با قطعیت گفت که گلکسی نوت 8 از نمایشگر خمیده برخوردار خواهد بود.

همچنین چند سنسور در بالای نمایشگر دیده می شود و درگاه سیم کارت نیز در قسمت فوقانی قرار گرفته است. محل استقرار S Pen نیز بر روی کناره سمت راست پایین گوشی است که می تواند کاملا قابل قبول و انتظار باشد. در قسمت تحتانی گوشی نیز یک پورت USB Type-C دیده می شود که در کنار بلندگوی گوشی قرار دارد.
بدنه گلکسی نوت 8 احتمالا از فلز و شیشه است و انتظار می رود نمایشگر آن از 6.2 اینچ، یعنی از نمایشگر گلکسی اس 8 پلاس بزرگ تر باشد. در این محصول در اکثر بازارها از پردازنده اگزینوس 8895 و در بازار آمریکا از اسنپدراگون 835 استفاده خواهد شد. گلکسی نوت 8 احتمالا به 6 گیگ رم و اندروید نوقا مجهزخواهد بود

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها