استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان از لحاظ حمل بار استان اول و از لحاظ جابه جایی مسافر استان سوم، اما از لحاظ راه‌های استاندارد استان ششم است و باید حداقل 2 هزار کیلومتر جاده بسازیم تا به استاندارد سوم کشوری برسیم و اکنون 800 کیلومتر جاده در دست احداث داریم.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۲۸

به گزارش جام جم غلام‌رضا شریعتی اظهار کرد: در سال گذشته از لحاظ ایمنی راه‌ها، استان دوم از آخر بودیم و به همین علت کمیسون ایمنی راه‌ها در سال گذشته مرتب تشکیل و تصمیمات مهمی اتخاذ می‌شد و الحمدلله در دو ماهه اول امسال، از نظر کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای در کشور استان دوم هستیم و این یعنی ما یک ارتقای 29 پله‌ای داشتیم و این هم در اثر هماهنگی‌هایی بوده که میان همه متولیان در کمیسیون ایمنی راه‌ها انجام شده است.

شریعتی ابراز امیدواری کرد امسال با هماهنگی‌ای که با دستگاه‌های ذیربط می‌شود و با محوریت استانداری و فراهم‌کردن امکانات لازم، در کوتاه‌مدت این ملاحظات انجام شود و سطح ایمنی راه‌های استان نسبت به سال گذشته ارتقا یابد.

شریعتی تصریح کرد: حداقل باید 2 هزار کیلومتر جاده بسازیم تا به استاندارد سوم کشور برسیم. هم اکنون 800 کیلومتر جاده در دست احداث داریم و باید با سرعت بیشتری ادامه دهیم تا این طرح‌ها به انجام برسد.

استاندار خوزستان بیان کرد: با تقویت اعتبارات استانی که دولت منظور کرده است امیدواریم جاده‌های بیشتری را شروع کنیم و بتوانیم ظرف یک برنامه چند ساله از لحاظ استاندارد به استان سوم کشور برسیم و این مسیر ارتقا را طی کنیم تا مردم هم با امنیت بیشتری مسافرت و در جاده‌های استان تردد کنند و از این طریق منابع انسانی ما که مهم ترین اصل توسعه است، حفظ شود و استان خوزستان به رشد، ارتقا و توسعه خود ادامه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها