کمپین «با طبیعت هستم» یکی از این مسابقاتی است که توسط فروشگاه اینترنتی پوشاک بانی مد به مناسبت روز جهانی محیط زیست و با هدف بیابان زدایی (31 خرداد 96 روز جهانی بیابان زدایی) اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۶۱
«بانی مد» و اجرای کمپینی با هدف بیابان زدایی

روز جهانی محیط زیست هر ساله در تاریخ 5 ژوئن جهت افزایش آگاهی و بررسی عملکرد ملت های جهان در حفاظت از محیط زیست در برابر آلودگی های محیطی و گرمایش زمین با مشارکت بیش از 143 کشور برگزار می شود.

کمپین «با طبیعت هستم» یکی از این مسابقاتی است که توسط فروشگاه اینترنتی پوشاک بانی مد به مناسبت روز جهانی محیط زیست و با هدف بیابان زدایی (31 خرداد 96 روز جهانی بیابان زدایی) اجرا می‌شود.

برای شرکت در این کمپین و شرکت در قرعه کشی بانی مد باید پیج بانی مد را در تصویر خود تگ کرده و فالو نمایید و تصویر خود را با هشتگ #با_طبیعت_هستم به اشتراک بگذارید، روز 31 خرداد ماه امسال به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت کنندگان تعلق می گیرد.

فروشگاه اینترنتی بانی مد از همه علاقمندان به طبیعت دعوت می نماید با انجام خرید اینترنتی پوشاک زنانه، لباس مردانه و سایر پوشاک خود به صورت آنلاین، گامی بلند در جهت کاهش ترافیک و کم کردن آلودگی هوا بردارند.

هدف بانی مد از اجرای این کمپین ارتقاء بینش افراد ابتدا نسبت به محیط اطراف خود و سپس نقش خود به عنوان عضوی موثر در حفظ طبیعت و در نتیجه تبدیل هر فرد به یک فعال محیط زیست می‌باشد.

این کمپین انگیزه ای است برای ما تا از خانه و محل کار خود بیرون برویم و با حضور در پارک ها، جنگل ها و... زیبایی و اهمیت طبیعت و نقش خود را برای حفاظت از آن درک کنیم. اگر امکان حضور در طبیعت را ندارید ولی از گیاه مورد علاقه خود نگهداری می کنید، می توانید عکسی از آن بگیرید و علاوه بر شرکت در کمپین بانی مد، با دیدن عکس گیاه مورد علاقه خود به اهمیت حفظ محیط زیست پی ببرید. خودتان را آماده کنید تا نقشی در روز بیابان زدایی داشته باشید، چه کارمند باشید چه مدیر، دانش آموز باشید یا یک خانم خانه دار، کمپین بانی مد ویژه شما است. برای ایجاد بزرگ ترین آلبوم طبیعت با اشتراک گذاری تصاویری از فعالیت های زیست محیطی مانند درختکاری یا حتی کاشتن یک گیاه کوچک و پاکسازی پارک ها، کوه ها، دریاچه ها و جوی ها در حفظ محیط زیست مشارکت نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها