2 نفر از 2 سر دنیا به هم رسیدند

عشق و موتور با زبان متفاوت

بهناز شفیعی که این روزها در آمریکا به سرمی‌برد، می‎تواند دوست آمریکایی خود را که از طریق اینستاگرام پیدا کرده، ملاقات کند.
کد خبر: ۱۰۳۹۹۳۱

وب‌سایت excellesports در گزارشی به دوستی جالب بانوی ورزشکار ایران با ورزشکار آمریکایی اشاره کرده و نوشته است همگی می‌دانیم این روزها بهناز شفیعی در آمریکاست. دختر موتورسوار ایرانی دو سال و نیم بعد از آن‌که یک باشگاه موتورسواری از وی دعوت کرد برای حضور در مسابقات و همین‌طور تورهای ورزشی این باشگاه، به آمریکا سفر کند، به ایالات متحده رفت، اما اشتباه نکنید، شفیعی مقیم آمریکا نشده است. با وجود پیشنهادهای زیادی که برای ماندن در این کشور دارد، بعد از کسب تجربه به ایران بازمی‌گردد تا دقیقا هرچه دیده و آموخته است را با دختران موتور سوار ایران در میان بگذارد.

سایت ورزش زنان در ادامه این مطلب به نقل از این وب سایت می‌نویسد: اما کسی از رفاقت بهناز شفیعی و شلینا موردا اطلاعی ندارد. هر دو در مسابقات موتورکراس بانوان حرفی برای گفتن دارند، اما یکی در قاره آمریکا و دیگری در قاره آسیا. این دو در دو طرف مختلف سیاره زمین زندگی و با زبان متفاوت صحبت می‌کنند، اما در کمال تعجب دوستان صمیمی یکدیگر هستند.

در این گزارش آمده است: موردا در شمال کالیفرنیا در مزرعه خانوادگی خود موتورسواری را آموخت، درحالی که شفیعی در ایران به مدت ده سال در خیابان‌ها موتورسواری کرده است، اما به لطف شبکه اجتماعی اینستاگرام این‌دو یکدیگر را پیدا کرده و درخصوص موتورسیکلت یعنی عشق مشترکشان با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

البته بعد از سفر شفیعی به آمریکا برای حضور در مسابقات سوپرکراس لاس‌وگاس این دو موفق شدند یکدیگر را ببینند. این توئیت‌ها نشان می‌دهد عمق رابطه آنها بهتر و بیشتر از قبل شده است. بهناز شفیعی، بانوی موتورسوار کشورمان در هر دو رشته ریس و کراس است. او از شناخته‌شده‌ترین چهره‎های موتورسواری بانوان ایران و صدالبته جهان است. بهناز شفیعی اولین دختر موتورسوار ایران است که نامش در بسیاری از رسانه‌های مطرح جهان مطرح شده است. این ورزشکار زن که زنان و دختران دیگر را نیز برای ورود به این رشته تشویق می‌کند، امیدوار است بتواند روزی به عنوان نخستین زن ایرانی در مسابقات رسمی شرکت کند.

سفر شفیعی به آمریکا، دومین حضور یک دختر موتورسوار حرفه‌ای ایرانی در این کشور است. پیش از این نورا نراقی، دیگر بانوی موتورسوار کشورمان نیز به دعوت اشلی فایلک که از قهرمانان موتورسواری این کشور بود به آمریکا سفر کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها