توافق پلیس تهران با خانه سینما

عضو هیات مدیره و سخنگوی خانه سینما از تشکیل جلسه‌ با سردار ساجدی‌نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و مسئولان پلیس تهران برای جلوگیری از تکثیر غیرقانونی فیلم‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۲۷

علی قائم‌مقامی درباره‌ این جلسه توضیح داد: در این جلسه که با حضور برخی اعضای هیأت مدیره خانه سینما و اعضایی از دو صنف کانون کارگردانان و شورای‌عالی تهیه‌کنندگان برگزار شد، در رابطه با پیگیری و تکثیر غیرقانونی آثار سینمایی بخصوص فیلم «گشت ارشاد2» بحث‌های مفصلی شد.

او با بیان این‌که «این جلسه، جلسه بسیار صمیمی و خوبی بود و افراد شرکت‌کننده در جلسه توضیحات مبسوطی درباره قاچاق فیلم‌ها ارائه دادند»، درباره‌ دستاورد این نشست، گفت: درنهایت توافق بر این شد که چنانچه از این پس فیلمی تکثیر غیرقانونی شد، نامه‌ای از طرف خانه سینما به پلیس تهران ارسال و نیروی انتظامی در اسرع وقت سرمنشأ این اتفاق را شناسایی و دستگیر کند و در این خصوص سریعا اقدامات قانونی صورت گیرد.

قائم‌مقامی ادامه داد: امیدواریم عرضه‌ غیرقانونی فیلم‌ها دیگر اتفاق نیفتد، اما اگر این موضوع اتفاق افتاد، تهیه‌کننده‌ای که فیلمش قاچاق شده باید به خانه سینما مراجعه کند و خانه سینما موضوع را به فرمانده محترم تهران بزرگ منعکس تا اقدام قانونی سریع در این خصوص صورت گیرد. با این توافق در پیگیری و به سرانجام رسیدن شکایات احتمالی همکاران محترم تسریع می‌شود./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها