مدیر تعاون اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، حمایت از کارآفرینان و استفاده از مهارت و ایده‌های آن‌ها را دغدغه اصلی اداره‌کل دانست و گفت: رونق اشتغالزایی استان در گرو حمایت از کارآفرینان است.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۶۱

سعید حمید اظهار کرد:‌ امروزه تعاون در بسیاری از کشورها به عنوان ابزاری مهم برای جذب مشارکت توده مردم در بهره‌مندی از منافع توسعه اقتصادی به شمار می‌رود. وی با بیان این‌که ‌تعاون یعنی اتحاد سرمایه‌های کوچک و افکار پراکنده، تصریح کرد: برهمین اساس کوشش می‌کنیم از افکار کارآفرینان برتر برای ایجاد گروه‌ها و تعاونی‌ها جهت ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری استان استفاده کنیم.

حمید گفت:‌ سوق دادن کارآفرینان برتر خوزستان به سمت تشکیل گروه‌ها و تعاونی‌ها شیوه صحیحی برای ارایه تجربه و مهارت نخبگان کارآفرینی به دیگران است و در مرحله بعد وظیفه ما کمک به بازاریابی تولیدات آن‌ها در کشور و خارج کشور است که این خود در ایجاد برندهای خاص خوزستان بسیار مؤثر است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان با قدردانی از فعالیت‌های کانون کارآفرینی استان، توجه به کانون کارآفرینان را توجه به افکار سازنده دانست و خاطرنشان کرد: ‌رویکرد کارآفرینی به نحوی است که می‌تواند فعالیت‌های اقتصادی را از بخش دولتی به سمت بخش خصوصی سوق دهد.همچنین خدیجه یارعلی، دبیر کانون کارآفرینان خوزستان اظهارکرد: کانون در واقع مجموعه‌ای متشکل از کارآفرینان برتر، صاحب نظران و کارشناسان حوزه کارآفرینی استان است که به طور مستقل و غیردولتی برای تحقق اهداف و وظایف سازمان نظام کارآفرینی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. وی افزود: کارآفرینی زمانی جواب می‌دهد که به‌صورت کارآفرینی اجتماعی باشد. در حقیقت در توسعه کارآفرینی بهترین روش استفاده از دانش و تجربه بومی منطقه است و در بحث توسعه روستایی ما باید عزت نفس را به روستاییان برگردانیم، به نحوی که آن‌ها به قابلیت‌ها و توانایی‌های بومی خود ایمان بیاورند و اگر دراین راه بخش دولتی در کنار ما باشد، حرکت ما شتاب می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها