فرماندار کاشان با بیان این که امیدواریم پد بالگرد در بیمارستان علوم پزشکی تا پایان اردیبهشت ماه جانمایی شود، گفت: در مورد محور اردهال طرح مورد نظر ویژه نقاط حادثه خیز تهیه شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۶۹

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا مومنیان در جلسه مدیریت بحران شهرستان کاشان با بیان این که امسال انتخابات شوراهای شهر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، اظهار داشت: سیستم اخذ رای الکترونیکی در بستر USSD کار میکند و از امنیت بالایی برخوردار است.

فرماندار کاشان با بیان این که مشکلات در قسمت‌ها وجود دارد و بخشی از این مشکلات به دلیل کمبود منابع استانی است، افزود: با وجود تمامی کم و کاستی‌ها تلاش شده ‌انتخابات در بالاترین سطح خود در کشور برگزار شود و تلاش مسئولان در این حوزه قابل تقدیر است.

معاون استاندار اصفهان با بیان این که با وجود تمامی تاکیدات در مورد حوزه مدیریت بحران در سر بزنگاه‌ها با مشکل مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: در تهیه نقشه GIS محور باید مرکز مدیریت بحران باشد و از تمامی فایل‌های قابل تبدیل نیز استقبال می‌شود و پس از تهیه نقشه می‌توان آن را در اختیار ارگان‌ها قرار داد تا برای حفاری و غیره مورد استفاده قرار بگیرند.

مومنیان با بیان این که لازم است طبقه‌بندی اطلاعات از لحاظ حفاظتی حفظ شود، تصریح کرد: خوشحال هستیم که در بیمارستان بهشتی کاشان ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و لازم است این ظرفیت‌ها به موقع به کار‌گیری شود.

وی با بیان این که امیدواریم پد بالگرد در بیمارستان علوم پزشکی تا پایان اردیبهشت ماه جانمایی شود، ابراز داشت: در مورد محور اردهال طرح مورد نظر ویژه نقاط حادثه خیز تهیه شود و پیگیری‌های لازم به دلیل اخذ و تخصیص بودجه به کار گفته می‌شود و اگر تمهیدی بدون جا به جایی افزایش داشته باشد با سرعت بیشتری کار پیش می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها