نقاط پاسخ به تعرض دشمن را ما تعیین می‌کنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که دشمنان میهن اسلامی اذعان دارند که امکان تهاجم و تجاوز نظامی به ایران سخت و ناشدنی است، تاکید کرد: در عین حال دشمنان باید بدانند در صورت هرگونه اشتباه در محاسبه یا کوچک‌ترین تعرض به نظام و سرزمین اسلامی، پاسخ بی درنگ و قاطع و کوبنده در نقاطی که ما تعیین می‌کنیم، موجب پشیمانی و شکست آنها خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۴۲۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سرلشکر محمد باقری در آیین جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی (امین)، با تاکید بر ناتوانی و عجز دشمن در تجاوز و تهاجم نظامی به ایران اسلامی افزود: توسل آنها به روش دزدان و گردنه‌گیران بزدل با اجیر کردن تعدادی تروریست بی‌ارزش برای نا امن‌سازی مرزها یا منافع ایران نیز محصولی جز خفت و خواری برایشان نخواهد داشت.

سرلشکر باقری با اشاره به حادثه اخیر در مرز پاکستان که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان شجاع و دلاور نیروی انتظامی در میرجاوه شده، گفت: با کمال تاسف مناطق همجوار مرزهای شرقی ایران در خاک پاکستان، به مامن و محل آموزش، آماده‌سازی و تجهیز تروریست‌های جیره‌خوار عربستان و مورد تائید آمریکا تبدیل شده است.

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان این‌که ما نسبت به مسئولان پاکستان و علاقه وافر ملت شریف این کشور به انقلاب اسلامی، امام امت و مقام معظم رهبری واقف هستیم، تاکید کرد: ادامه این وضع در مرزهای مشترک برای ما قابل تحمل نیست و انتظار داریم مقامات پاکستان با مسئولیت‌پذیری و کنترل مرزها و دستگیری و تحویل‌دهی تروریست‌ها، پایگاه‌های آنها در آن کشور را تعطیل کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در صورت ادامه تعرضات، مامن و مخفیگاه تروریست‌ها در هر کجا که باشد مورد ضربات کوبنده قرار خواهد گرفت.

باقری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که ما تنها بخشی از توان و اقتدار دفاعی سرشار خود را به رخ دشمن می‌کشیم، افزود: خوب نیست یک کاندیدا و مقام مسئولی نمایش اقتدار ملت در قدرت موشکی را که به برکت خون شهیدان حاصل شده و موجب بازدارندگی برابر تهدیدات دشمنان است به مساله کوچکی مانند برجام ربط بدهد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این در حالی است که برابر متن سند برجام و اعلام وزیر امور خارجه در این سند هیچ اشاره‌ای به مساله موشکی نشده و حتی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در خصوص برجام، بارها بر تاثیر اساسی قدرت دفاعی و بازدارنده کشور در پیشبرد مذاکرات تاکید و تصریح داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها