کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما از سال ۸۳ سند درست کردیم تا تکلیف آموزش و پرورش مشخص شود، اما برخی مثل خودباخته‌ها سند ۲۰۳۰ را امضا کردند.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۲۰
میرسلیم:برخی مثل خودباخته‌ها سند ۲۰۳۰ را امضا کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز (دوشنبه 18 اردیبهشت) در جمع دانشجویان دانشگاه تهران در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است به‌نفع یکی از کاندیداها کنار برود یا خیر، گفت: من همه نامزدها را می‌شناسم و با آنها کار کرده‌ام، برای مثال در دوران معاونت سیاسی من در وزارت کشور، آقای جهانگیری فرماندار جیرفت بود، با سایر آقایان نیز کار کرده‌ام اما خودم برنامه دارم و پای کار می‌مانم.

وی درباره احتمال کناره‌گیری‌اش از انتخابات به‌نفع سایر کاندیداهای اصولگرا اظهار داشت: ما باید ابتدا به فکر اقتدار نظام باشیم و هر راه‌حلی که منجر به مشارکت مردمی می‌شود انجام دهیم. ممکن است برخی بگویند "ما فقط میرسلیم را قبول داریم و اگر وی نیاید در انتخابات شرکت نمی‌کنیم".

میرسلیم افزود: با این حال گروه‌های سیاسی باید مهندسی آرا را در نظر بگیرند. ما باید حساب کنیم که آیا رقیب حدود 50 درصد را دارد یا 40 الی 35 درصد، اگر حدود 35 درصد آرا را دارد انتخابات به مرحله دوم می‌رود و همه نامزدها می‌توانند بمانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها