سید مصطفی آقامیرسلیم پیش از ظهر امروز در سلسله جلسات میز انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان اظهار کرد: صمیمانه‌ترین دیدارهای من در روزهای اخیر دیدار با دانشجویان بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۴۹
میرسلیم:بیکاری خسارت بارتر از دیگر مشکلات است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، وی افزود: به کارگیری امکانات برای دستیابی به اهداف به 3 دسته تقسیم‌بندی می‌شود، دسته اول نیروی انسانی است که سرمایه اصلی کشور را تشکیل می‌دهد؛ بیکار ماندن سرمایه انسانی خسارت بارتر از دیگر مشکلات در کشور است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در کشورهای پیشرفته ارزش سرمایه انسانی بیش از 60 درصد دارای اهمیت است؛ نرم‌افزار، سخت‌افزار و منابع طبیعی نیز در اولویت‌های بعدی قرار دارد؛ پیشرفت این کشور میسر نخواهد شد مگر به دست دانشجویان تحصیل‌کرده فداکار و پاکدست و غیر از این راهی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم، بی‌دقتی و یا هر صفت دیگر که دولت در برابر سند 2030 سر تسلیم فرود آورده است.

میرسلیم خاطرنشان کرد: سند نقشه جامع علمی کشور یکی از افتخارآمیزترین اسناد کشور است که متاسفانه اجرا نشده و دولت به جای اجرای آن به دنبال سند 2030 رفته است.

وی ادامه داد: مبنای راهبردی تدوین سند 2030 یونسکو عرفی‌گرایی و سکولاریسم و اومانیسم است، اینجاست که مسأله باید با جمیع حواشی مطرح شود؛ چطور آن اسنادی که در جمهوری اسلامی با در نظر گرفتن ارزش‌های انقلاب اسلامی باید راکد بماند ولی سندی که راهبرد اصلی آن غیرمعنویات است بدون مراحل تصویب برای اجرا ابلاغ می‌شود و این جای تعجب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها