پرتال جامع هنر و سینمای دفاع مقدس، دیروز طی مراسمی با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قم رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۸۰
رونمایی از پرتال جامع «هنر و سینمای دفاع مقدس»

به گزارش جام جم آنلاین همزمان با برگزاری همایش سراسری معاونین، روسا و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قم، پرتال جامع هنر و سینمای دفاع مقدس، طی مراسمی با حضور سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در قم رونمایی شد.
در این مراسم دکتر علی‌اصغر جعفری رئیس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: این پرتال توسط کارگروهی طی چهارماه با حضور تیمی متشکل از هنرمندان و متخصصان امور هنری در کشور طراحی و آماده سازی شده است.

وی افزود: پرتال دفاع در برگیرنده بخش هایی همچون مشخصات و اطلاعات تئاتر، هنرهای تجسمی، موسیقی، سرود و آثار سینمایی دفاع مقدس است که تاکنون در کشور اجرا شده است.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، عنوان کرد: یکی از بخش های این پرتال، ذخیره سازی اطلاعات و سوابق 200 نفر از هنرمندان حوزه دفاع مقدس است که به همراه بخش های متنوع دیگر، رفرنس و مرجع خوبی برای دانشگاهیان، محققان و علاقمندان فرهنگ حماسه و ایثار خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های www.honaredefa.com و www.honaredefa.ir به پرتال جامع هنر و سینمای دفاع مقدس دسترسی پیدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها