ماریا شاراپووا که به دلیل دوپینگ 15 ماه از میادین تنیس دور بود اینک با یک «وایلد کارت» به عرصه رقابت های مهم دنیای تنیس برگشته است.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۷۶
اعتراض بزرگان تنیس دنیا به ماریا شاراپووا / جای تو دیگر اینجا نیست!

به گزارش جام جم آنلاین ، این تنیسور زیباروی روسیه ای پیش از دوپینگ با وجود اینکه نفر نخست رنکینگ تنیس بانوان به شمار نمی رفت اما بسیار پولساز بود و محبوب ترین ورزشکار زن هم به شمار می رفت اما ارتکاب به دوپینگ او را نه تنها به مدت طولانی از حضور در تنیس محروم کرد که از چشم خیلی ها هم انداخت. اکنون او به تنیس بازگشته است. بسیاری از رسانه‌ها به مسابقات اشتوتگارت رفتند تا حضور شاراپووا بعد از 15 ماه را پوشش بدهند. حضور این تنیسور مشهور و موفق روسیه ای علاوه بر اینکه موج خبری بزرگی در دنیای تنیس بر پا کرده بلکه باعث شده تا صدای اعتراض های تنیسورهای مشهور هم بالا برود.

اندی ماری مرد شماره یک کنونی دنیای تنیس یکی از این افراد است. وی در اینباره گفت: این اصلا عادلانه نیست که شاراپووا با وایلد کارت در رقابت هایی چون گرند اسلم اشتوتگارت شرکت کند. جای «وایلد کارت» ها در گرند اسلم نیست.

بسیاری دیگر از تنیسورهای مشهور زن و مرد نیز کما بیش اعتراضات خود را به ماریا نشان داده اند.آنها اعتقاد دارند تنیس دیگر جای شاراپووا نیست و او بهتر است برود به همان کارهای تجاری و بازی در تبلیغات مختلف تلویزیونی برسد.

هر چه باشد زمانی همه این تنیسورها به خصوص دخترهای تنیسور زیر سایه ماریا قرار داشتند. حالا ماریا برگشته و این خبری خوشایندی برای هیچکس نیست حتی سره نا ویلیامز!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها