مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: خوشه پوشاک خراسان شمالی ظرفیت افزایش دو برابری تولید پوشاک را دارد و به همین دلیل برای تقویت این خوشه کمک‌های لازم انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۵۶

به گزارش تسنیم، حسن نوری در آیین تقدیر از کارگران نمونه شهرستان جاجرم اظهار داشت: مشاغل خرد و خانگی جزو ظرفیت‌های ایجاد اشتغال پایدار در خراسان شمالی است که نیازمند سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: تلاش‌ها توسط بخش خصوصی باید به سمت مشاغل کم‌هزینه و زودبازده رود تا زمینه اشتغال مناسب افراد ایجاد شود.مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افزایش حداقل دستمزد کارگران در امسال نسبت به تورم سال گذشته خبر داد.

نوری با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان اظهار داشت: سال 92 تورم حدود 40 درصد و افزایش دستمزد 10 درصد بود این در حالی است که در سال گذشته تورم به زیر 10 درصد رسید و افزایش حداقل دستمزد امسال 14 درصد است که البته همچنان نیز جای افزایش دارد.

وی در ادامه کارگران را ستون فقرات اقتصاد دانست و افزود: یکی از هم‌وغم‌های ما این است که بیماری‌ها و حوادث ناشی از کار را با آموزش‌های مناسب به حداقل ممکن برسانیم تا کارگران عزیز در زمان بازنشستگی به بیماری دچار نشوند و از سلامت کافی در حین کار و پس‌ازآن برخوردار باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها