متهم 11 ماه در اسارت گروگانگیران بود و متهمان برای آزادی او 15 میلیارد تومان درخواست کرده بودند

فرار گروگان از مخفیگاه مخوف آدم‌ربایان

پسرجوان که 11 ماه پیش از سوی افرادی‌ناشناس ربوده شده بود، با فرار ازمخفیگاه آدم‌رباها خود را نجات داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۶۳

به گزارش جام‌جم، ماجرای این آدم‌ربایی 13 تیر سال گذشته زمانی رقم خورد که خانواده‌ای باحضوردرشعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، از ربوده شدن پسرجوان خود خبردادند. تحقیقات نشان می‌داد او بعد از آن که با خانواده‌اش قهر کرده ناپدید شده و چند روز بعد افرادی در تماس با این خانواده برای آزادی پسر 29 ساله 15میلیارد تومان پول خواسته و حتی صدای کمک‌خواهی او را برایشان پخش کرده‌اند.

با دستور بازپرس مرشد لو تحقیقات ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران برای نجات این جوان و بازداشت آدم‌رباها آغاز شد .

در ادامه جست‌وجوهای پلیسی چند مظنون در این پرونده شناسایی و مورد تحقیقات قرار گرفتند که معلوم شد آنها در این آدم‌ربایی نقشی نداشته اند که آزاد شدند. جست‌وجو برای نجات این جوان ادامه داشت تا این که ماموران سرنخ‌های جدید یافتند که نشان می‌داد، افرادی پسر جوان را به‌دلیل اختلاف حساب مالی که با یکی از اقوام وی داشته‌اند ربوده‌اند و او را به شرق کشور منتقل کرده‌اند.

عملیات پلیسی برای یافتن آدم‌رباها و نجات گروگان ادامه داشت تا این‌که با گذشت 11 ماه از این آدم‌ربایی، دیروز پسر جوان که توانسته بود از مخفیگاه آدم‌رباها فرار کند، به اداره پلیس تهران آمد. او در تحقیقات پلیسی گفته بود در این 11 ماه او را در شرایطی بد در شرق کشور نگهداری کرده و شکنجه‌اش داده‌‌اند. او چند روز پیش توانسته از غفلت آدم‌رباها استفاده کرده و از آنجا فرارکند و به کمک رانندگان عبوری به تهران آمده و نجات پیدا کرده است.

پسر جوان در ادامه گفت: پیاده در بیابان راه می‌رفتم و امید نداشتم زنده بمانم اما با سختی بسیار خود را به جاده رساندم و از مرگ و اسارتگاه آدم ربایان نجات پیدا کردم.

با توجه به گفته‌های جوان نجات یافته، تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها