سازنده عنوان Candy Crush که یکی از موفق‌ترین توسعه‌دهندگان صنعت گیم‌های موبایلی است، این بار در توافقی با اکتیویژن - که مدتی است آن را خریده و به زیرمجموعه‌اش تبدیل شده ـ سراغ سری Call of Duty رفته و اقتباسی از آن را برای گوشی‌های همراه منتشر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۰۴

سایت فراخوان این گیم موبایلی، با شعارِ اقتباسی موفق از موفق‌ترین فرمول کنسولی برای موبایل و در عین حال ایجاد تحولی واقعی در عرصه موبایل از علاقه‌مندان دعوت به همکاری کرده است. خواسته سازندگان این است که این گیم بشدت نو، اجتماعی و همچنین برای همه قابل دسترس باشد. در حال حاضر چند گیم با نام Call of Duty در بازار موبایل موجود است، اما دست گرفتن این نام توسط استودیو King با سابقه درخشانش، بیش از بقیه جلب توجه می‌کند.

نوجوانان کدام را می‌پسندند؟ Xbox یا PS؟

گوگل بتازگی یک بررسی صورت داده که نشان می‌دهد نوجوانان زیر 18 سال،
ایکس باکس را جذاب‌تر از پلی‌استیشن می‌دانند. در مقابل، نسل هزاره، به عبارتی سنین بین 18 تا 25 سال، برند سونی را جذاب‌تر دانسته‌اند. در گردآوری نظر نوجوانان 13 تا 17 سال، سرویس استریم ویدئوی گوگل، یعنی یوتیوب، مقام نخست را به خود اختصاص داده، مقام دوم نصیب سرویس ویدئوی نتفلیکس و مقام‌های سوم و چهارم نیز به ترتیب ازآن برند کلی گوگل و ایکس باکس شده است.

طبق این نظرسنجی، از محبوب‌ترین گیم‌ها نزد متولدان سال 1999 تا 2003، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Legend of Zelda
Call of Duty: Black Ops

Grand Theft Auto Pokemon

Minecraft
Counter-Strike: Global Offensive

در این فهرست، نینتندو از نظر محبوبیت در رده پایین‌تری قرار گرفته و EA Sports از آن هم عقب‌تر است. نوجوانان، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را در کنار گوشی‌های هوشمند، بخصوص آیفون، از جذاب‌ترین پدیده‌های حال حاضر فناوری می‌دانند. این بررسی به اراده گوگل و به همت YouGov و GutCheck، طی سه نظرسنجی مختلف انجام شد. جمعا 1600 نوجوان و 800 نفر از نسل هزاره بین ماه‌های می و جولای 2016 در آن شرکت کردند. بخش عمده این بررسی به اطلاعات یک نظرسنجی با 1100 شرکت‌کننده تکیه دارد و قسمت قابل توجهی از جزئیات آن با هدف ارائه نتیجه کیفی حذف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها