پیش از رونمایی رسمی سامسونگ از گلکسی نوت 8، شایعات زیادی درباره مشخصات و قابلیت‌های این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. یکی از این مشخصات منتسب به این گوشی مجهز بودنش به ساختار دوربین دوال است.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۵۱
گلکسی نوت 8 دارای دو دوربین خواهد بود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، ، پیش از رونمایی رسمی سامسونگ از گلکسی نوت 8، شایعات زیادی درباره مشخصات و قابلیت‌های این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. یکی از این مشخصات منتسب به این گوشی مجهز بودنش به ساختار دوربین دوال شبیه به دوربین‌های دو گانه‌ای که سایر تولید کنندگان اندرویدی پیش از این در محصولات خود آنها را بکار گرفته‌اند و آیفون 7 پلاس اپل نیز به چنین دوربینی مجهز است.

اکنون گزارش جدید از سوی محقق شرکت KGI Securities یعنی مینگ چی کو منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی نوت 8 سامسونگ احتمالا به دو دوربین عکاسی مجهز خواهد بود.

مینگ چی کو معتقد است که دوربین دوال مهم‌ترین بروزرسانی این گوشی از لحاظ مشخصات خواهد بود. او معتقد است که این دوربین‌ها دارای زوم اپتیکال 3 برابری، سنسور CIS زاویه باز 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از دیود حساس به نور دوال، سنسور CIS تله فوتوی 13 مگاپیکسلی، لنزهای دوال 6P خواهند بود و هر دوی لنزها نیز دارای لرزشگیر اپتیکال خواهند بود.

مینگ چی کو هم چنین عنوان کرده که کیفیت دوربین نوت 8 بسیار بهتر از آیفون 7 پلاس خواهد بود اما احتمالا دوربین‌های آیفون اولد جدید اپل رقیب اصلی دوربین نوت 8 سامسونگ خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها