افسانه: مربیان کاتا به روز نیستند

مهسا افسانه با پیگیری تمریناتش برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اعلام کرده است، مربیان کاتا به‌روز نیستند. پس چه بهتر که این مربیان آموزش ببینند و دانش خود را به روز کنند.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۶۴

مهسا افسانه، تنها نماینده کاتای بانوان در رقابت‌های کاراته باکو است؛ بانویی که سال 92 نخستین مدال کاروان ورزش ایران را در سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به گردن انداخت.

افسانه درباره علت حضورش در بازی‌های کشورهای اسلامی می‌گوید: فدراسیون کاراته در بخش بانوان، شش سهمیه شامل پنج نفر در بخش کومیته و یک سهمیه مختص کاتا در نظر گرفته بود. به همین منظور، مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد که خوشبختانه با اختلاف بسیار زیاد به نسبت رقبایم به عنوان تنها نماینده بانوان ایران در مسابقات کاتای کشورهای اسلامی برگزیده شدم.

کاتاروی ایران درباره مسابقه‌هایی که دارد، پیش بینی می‌کند: امسال مسابقات سطح بالاتری دارد، زیرا نفر نخست امیدهای جهان، نایب‌قهرمان و نفر پنجم جهان از کسانی هستند که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. می‌توان گفت، رقابت‌ها در سطح جهانی است. علاوه بر این بسیاری از تیم‌ها از هم‌اکنون برای رقابت در المپیک 2020 توکیو برنامه‌ریزی کرده‌اند که بازی‌های باکو در مسیر این برنامه‌ریزی قرار دارد.

افسانه با اشاره به این که با حمایت خانواده بخصوص خواهرش از هر لحاظ شرایط خوبی دارد، ادامه می‌دهد: تمریناتم را خیلی فشرده با لینا افسانه، خواهر و مربی شخصی خودم پیگیری می‌کنم. این تمرینات دو سال است ادامه دارد. به همین دلیل، از لحاظ روحی و بدنی آمادگی خوبی دارم و می‌خواهم طلای بازی‌های چهار سال پیش را برای کاروان ورزش ایران در باکو تکرار کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها