مجموعه تلویزیونی «آنام» به کارگردانی جواد افشار بزودی در آذربایجان شرقی کلید خواهد خورد.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۵۴

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد افشار کارگردان سریال کیمیا، فاز اول سریال آنام را در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی آغاز خواهد کرد.

سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی جواد افشار است که توسط امیرعباس پیام نوشته شده و با پایان مراحل ساخت دکور، انتخاب لوکیشن و کستینگ بزودی وارد فاز تولید می‌شود.

همچنین این مجموعه تلویزیونی در فاز دوم به شهر تهران سفر خواهد کرد و حدود 70 تا 80 درصد از تصویربرداری در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی دنبال خواهد شد.

سریال آنام با ایفای نقش بازیگران مطرح سینما و تئاتر و از میان استعدادهای بازیگری استان آذربایجان شرقی و غربی به تصویر درخواهد آمد و تاکنون حضور گلچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، سیامک صفری، شبنم قلی‌خانی، فریبا متخصص و لاله مرزبان به عنوان بازیگران اصلی مشخص شده است.

در حال حاضر این سریال مرحله انتخاب بازیگر را پشت سر می‌گذارد و لوکیشن‌ها در کلیبر ساخته شده و بزودی گروه بازیگری عازم خواهند شد، همچنین فاز اول این سریال که در 40قسمت تولید می‌شود، پاییز سال آینده روی آنتن خواهد رفت.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: اسماعیل عفیفه (تهیه‌کننده)، جواد افشار (کارگردان)، امیرعباس پیام (نویسنده)، عزیز علیزاده (مجری طرح)، آرش زینال خیری (مدیر تولید)، عبدالله عبدی‌نسب (مدیر تصویربرداری)، هادی افشار (مدیرصدابرداری)، سیدجلال موسوی (طراح گریم)، مجید رضا فاضلی (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان)، امیر کرباسچی و عارفه رشیدی (دستیاران کارگردان)و داریوش اسقایی (منشی صحنه).

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها