رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار فروشان زنجان از کاهش قیمت میوه و تره‌بار در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۳۹

مرتضی هاشمی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: از آغاز سال جاری قیمت میوه و تره‌‎بار در زنجان تغییر کرده و به نسبت کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون قیمت پرتقال تامسون 2 هزار و 500 تومان است، تصریح کرد: همچنین قیمت سیب قرمز نیز 4 هزار تومان و سیب زرد 4 هزار و 500 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار فروشان زنجان همچنین قیمت کاهو را یک هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هویج 700 تومان و قیمت بادمجان نیز یک هزار و 200 تومان است.

هاشمی با اشاره به اینکه قیمت گوجه‌فرنگی نیز 2 هزار و 800 تومان به ازای هر کیلوگرم است، اضافه کرد: قیمت سبزی درجه یک نیز برای هر کیلوگرم یک هزار و 300 تومان است.

وی با اشاره به اینکه قیمت یک کیلوگرم اسفناج نیز یک هزار تومان است، تصریح کرد: قیمت کیوی 5 هزار تومان و قیمت کلم سفید 500 تومان است.رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار فروشان زنجان با اشاره به اینکه قیمت یک کیلوگرم سیب‌زمینی 500 تومان است، افزود: قیمت هر کیلوگرم پیاز نیز 800 تومان است.

وی قیمت کیوی را 5 هزار تومان و سیر را 3 هزار تومان اعلام کرد و گفت: همچنین قیمت هندوانه یک هزار و 500 تومان و طالبی ملون نیز 2 هزار تومان است.هاشمی تصریح کرد: در مجموع از آغاز سال تا کنون تقریبا در هر سه بخش میوه، سبزی و صیفی‌جات کاهش قیمت داشته‌ایم.رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار فروشان زنجان با اشاره به اینکه امسال سیب، پرتقال، سبزی و سیب‌زمینی و پیاز کاهش قیمت داشته است، گفت: علت این کاهش قیمت، تعطیلات نوروزی و خرید قبل از عید میوه توسط خانوارهاست.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود، از 25 فروردین‌ماه بازار میوه و تره‌بار به حالت تعادل برگشته و قیمت‌ها متعادل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها