سال گذشته گوگل با راه اندازی پروژه Area 120، به کارکنان خود این امکان را داد تا ایده های تجاری و ایده هایی که برای به راه انداختن شرکت های مستقل و استارتاپ ها دارند را به کمک این شرکت، تحقق بخشند.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۲۷
سرویس جدید گوگل برای تماشا کردن ویدیوهای یوتیوب با دوستان صاحب آیفون

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌اکنون اولین پروژه حاصل از Area 120 آماده شده که Uptime نام دارد. این برنامه که برای استفاده از آن حتماً باید دعوت نامه مخصوصش را دریافت کرده باشید، یک اپلیکیشن منحصر به سیستم عامل iOS شرکت اپل است که به شما در تماشا و به اشتراک گذاری ویدیوهای یوتیوب کمک می کند.

Uptime رایگان است و محیط آن به گونه ایست که هر کدام از دوستان دارنده آیفون شما هم می توانند در تماشای ویدیوهای یوتیوب با شما شریک شوند و نظرات و کامنت های خود را به راحتی ثبت کنند. به این ترتیب حالت گفتگویی بین شما و دوستانتان به وجود می آید که تماشای ویدیو را جذاب تر می کند. در این اپلیکیشن آواتارهای مربوط به دوستان شما بر روی ویدیوی مورد نظر به حالت شناور دیده می شوند و حسی شبیه به ویدیوهای لایو یا زنده فیسبوک پدید می آورند.

ایده اصلی از توسعه و ساخت این برنامه ایجاد ارتباطی جالب بین شما و دوستانتان در حین تماشای ویدیوها از هر مکان است و به جز موارد گفته شده، امکان خاصی در آن وجود ندارد. برای مثال شما نمی توانید با Uptime ویدیوهای یوتیوب را ضبط کنید. هنوز Area 120 اعلام نکرده که آیا نسخه اندرویدی این برنامه ساخته می شود یا خیر، اما برای کاربران iOS همراه داشتن کدی برای دانلود این برنامه ضروری است که از طریق اکانت رسمی توییتر Uptime به افراد داده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها