حدود یک هفته پیش گوگل بدون سر و صدا سرویس جدیدی به نام Meet by Hangouts را راه اندازی کرد. اطلاعات چندانی درباره این سرویس در دست نبود وتنها به نظر می رسد که Meet by Hangouts یک پلتفرم ویدیو کنفرانس مبتنی بر اپلیکیشن Hangouts است که به احتمال زیاد بازار هدف آن بخش تجاری بود.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۴۵
گوگل به صورت رسمی دو پلتفرم Hangouts Meet و Hangouts Chat را معرفی کرد

به گزارش جا‌م‌جم آنلاین به نقل از تک شات، اکنون گوگل به صورت رسمی در وب سایت خود اعلام کرده که قصد دارد Hangouts را به دو پلتفرم جداگانه تقسیم کند: Hangouts Meet و Hangouts Chat، کاربری این دو سرویس جدید نیز تا حد زیادی از نام آنها قابل پیش بینی است.

به گفته گوگل Hangouts Meet یک تجربه ملاقات ویدیویی جدید با یک هدف است: اینکه کاربران بتوانند بدون دردسر سر قرارهای ملاقات مختلف حاضر شوند و میزان خلاقیت آنها درست مانند ملاقات های حضوری باشد.

Hangouts Chat یک اپلیکیشن ارتباطی هوشمند برای تیم ها است که پیام های دایرکت Hangouts را به گونه ای توسعه داده است که که تیم های مدرن تجاری بتوانند از آن برای گفتگوهای خود استفاده کنند. به این ترتیب به نظر می رسد که هدف گوگل رقابت با اپلیکیشن هایی مانند Slack یا Microsoft Teams بوده است.

البته نسخه اصلی و اولیه Hangouts همچنان وجود دارد و کاربران می توانند برای صحبت کردن با دوستانشان هم چنان از این پلتفرم استفاده کنند. گوگل با عرضه این دو سرویس جدید وعده قبلی خود مبنی بر تجاری سازی Hangouts را عملی کرده است.

Hangouts Meet در حال حاضر به صورت عمومی عرضه شده است اما انتظار می رود Chat همراه با Early Adapter Program ارایه شود به این معنی که تمامی کاربران در این مرحله به آن دسترسی نخواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها