گوگل می گوید اپ Spaces به زودی در تمامی پلتفرم ها قابل دسترس خواهد بود و تمامی کاربرانی که یک اکانت جیمیل دارند می توانند از ان استفاده کنند.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۵
شبکه اجتماعی جدید گوگل ابزاری قدرتمند برای کاربران

به گزارش جام جم کلیک ، گوگل پلاس اکنون در پایین ترین سطح توجه چه از سوی کاربران و چه از سوی گوگل قرار گرفته است و گوگل در صدد جایگزینی یک ابزار گفتگو محور برای ارتباط و به اشتراک گذاشتن محتوا در میان کاربران است.

گوگل روز گذشته اپی با نام Spaces را معرفی کرده که توانایی گفتگو از مخوری ترین توانایی های ان است و به کاربر امکان اشتراک گذاری محتوا از منابع محتلف را خواهد داد. این ابزار به کاربر امکان بحث و گفتگو راجع به عناوین مختلف را در گروه ها ی دو یا چند نفره خواهد داد و کاربران به آسانی می توانند از سرویس هایی نظیر یوتیوب و جستجوگر در این اپ اشتراک گذاری کنند. نکته جالب اینکه نیازی به سوئیچ کردن بین اپ ها برای انتقال و اشتراک محتوا نیست و کاربر به ابزار های ذکر شده در داخل خود اپ دسترسی دارد.

علی رغم توانایی ذکر شده طبق مشاهدات و توضیحات گوگل ما با یک ایزار گفتکوی قدرتمند برای برقراری ارتباط مواجه هستیم، ابزاری که به شما کمک می کند هم به روز باشید و هم در ارتباط!

گوگل به صورت پیش فرض گروه هایی را برای کتاب های نامدار و حتی شو های تلویزیونی در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند راجع به آنها اطلاعات کسب کرده و اظهار نظر کنند.

اما به گفته گوگل توجه های اصلی و توانایی های عمده این برنامه در گروه های کوچک جهت گفتگو خلاصه خواهد شد.

به گفته گوگل این اپ به زودی در تمامی پلتفرم ها قابل دسترس خواهد بود و تمامی کاربرانی که یک اکانت جیمیل دارند می توانند از ان استفاده کنند.

منبع: نت نوشت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها